Jante Carlsson pentru Mercedes G-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes G-Klasse este un automobil special creat pentru off-road si poate fi supus unor forte impresionante. In aceste conditii, inginerii de la Carlsson si-au dovedit maiestria si au conceput un set de jante pentru acest model. Acestea au fost botezate 1/5 EVO UL si sunt realizate dintr-un material foarte usor, rezistand fara probleme si celui mai dur uzaj. Jantele Carlsson au un diametru de 22 de inch si pot suporta o incarcatura de 1100 de kilograme.
Inginerii au reusit aceste lucruri cu ajutorul unui proces elaborat de forjare. Aluminiul este comprimat pana cand bulele de aer sunt eliminate in totalitate, acest lucru oferind o rigiditate maxima a metalului. Jantele 1/5 EVO UL vor fi disponibile si pentru modelele Mercedes GL-Klasse, ML-Klasse, R-Klasse, S-Klasse si CL-Klasse.
via | automobilesreview
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
va intren a nu stiu cata oara, resursele alea de care Mester se lauda ca le are, unde au disparut domnule?
ca numa ce am deschis Automobilwoche sau AMN si am vazut 20 de stiri, nu apa de ploaie care o varsa Automarket pe site. Mult succes. Sunteti pe 4 la TR, va ajung si smecherii de la Promotor din urma..............