James May: "În adâncul sufletului, Jeremy Clarkson e un tip foarte blajin"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
James May, celebrul co-prezentator al emisiunii Top Gear, a vorbit în cadrul unei conferinţe prin telefon cu mai mulţi jurnalişti din lume. Principalele subiecte de discuţie au fost emisiunea Top Gear şi formatul vechi al acesteia, Jeremy Clarkson şi modelele Rolls Royce. Cei doi prezentatori pot fi urmăriţi alături de colegul lor, Richard Hammond, de luni până vineri, de la ora 21:00, pe Discovery Channel. În aprilie vor fi difuzate seriile 11 şi 12 ale celebrei emisiuni britanice.
James May despre Jeremy Clarkson: "Mă simt jenat de Jeremy tot timpul"
Întrebat dacă se simte jenat de "chestiile macho" pe care le spune Jeremy Clarkson în emisiune, May a declarat: "Mă simt jenat de Jeremy tot timpul, dacă sunt cu el, fiindcă e o carenţă socială şi intelectuală în sine, şi arată groaznic – aşa încât aş prefera să-l duc undeva, într-un loc liniştit..."
James May a divulgat şi câteva informaţii despre Clarkson, mai precis un punct slab al acestuia: "E destul de uşor să îl insulţi pe Jeremy. Dă din gură ore în şir, dar pe urmă e suficient să spui vreo două chestii şi are un aer foarte sfios, fiindcă, de fapt, în adâncul sufletului lui e un tip foarte blajin."
James May vorbeşte despre vechiul format Top Gear: Pe vremuri, era o revistă despre maşini prezentată la TV
James May a vorbit şi despre prima serie Top Gear în care a fost co-prezentator. Aceasta a fost scoasă din grila de programe deoarece avea cote de audienţă scăzute. May a apărut pentru prima dată în cadrul emisiunii Top Gear în 1999. Abia în cea de-a doua serie, cea care a debutat în 2003, May a fost colegul deja emblematicilor Jeremy Clarkson şi Richard Hammond.
În ceea ce priveşte emisiunea, James a completat: S-a bucurat mult timp de succes, fiindcă este în emisie cam de la jumătatea anilor 1970, dar spre sfârşit, vechiul format 'obosise' puţin. Nu erau siguri cine ar trebuie să fie prezentatorii şi despre ce era vorba. În plus, era un program pe format revistă şi ideea în sine nu prea mai era la modă. Ca urmare, l-au 'omorât' şi l-au regândit în stil mare. Acum e un program cu totul diferit. De fapt, pe vremuri era o revistă despre maşini prezentată la TV, în timp ce acum e un sitcom elaborat, cu mult umor 'fizic', pe teme legate de maşini.May despre Rolls Royce: "Când mă urc la volanul Roll-Royce-ului meu, mă simt foarte împăcat cu lumea şi sunt plin de iubire."
James May deţine în prezent şase automobile. Unul dintre acestea stă într-un muzeu, iar patru dintre ele stau într-un garaj din Hammersmith. Excepţia, respectiv automobilul care stă afară, este un Fiat Panda – model al cărui susţinător declarat este. În ceea ce priveşte Rolls-Royce-ul Corniche, May a declarat: Întotdeauna am susţinut că Rolls-Royce-ul Corniche şi Silver Shadow sunt nişte maşini multiculturale, într-un fel, fiindcă au o chestie nemaipomenită: toată lumea arată bine când conduce aşa ceva.
Nu contează ce vârstă ai sau cum eşti îmbrăcat, nu contează dacă eşti femeie sau bărbat, alb sau negru. Nu contează nimic. Dacă te-ai urcat într-o asemenea maşină, arăţi cum trebuie – ceea ce e o chestie foarte ciudată, fiindcă e evident că aceste maşini sunt extrem de britanice şi reprezintă un soi de mahmureală după perioada plutocraţiei îmbuibate. Cred că Rolls-Royce-ul a fost într-o mare măsură absorbit de atitudinea de tip rock ’n roll – adică mi se pare că arată pur şi simplu cool.
Când mă urc la volanul Roll-Royce-ului meu, mă simt foarte împăcat cu lumea şi sunt plin de iubire., spuse James May vorbind despre Rolls-Royce-ul Corniche pe care îl deţine."Sunt foarte impresionat de ce a făcut BMW până acum cu Rolls-Royce. Ştiu că, de fapt, Ghost este un model de Seria 7, probabil că ne-am ambalat prea tare la faza asta. Dar în ceea ce priveşte stilul, atenţia la detalii – totul e grozav şi există valorile tradiţionale ale unui Rolls-Royce. După mine, ceea ce le-a ieşit cel mai bine este o chestie unică şi specifică pentru Rolls-Royce: nu au lăsat nimic să compromită calităţile esenţiale ale unui Rolls-Royce, şi anume silenţiozitatea şi confortul. Există mulţi care fac maşini de lux – germanii în special. Dar poţi să simţi că, în ultima clipă, vor testa respectivele modele la Nürburgring, cu disperare, ca să le dea o tentă mai sportivă. Ei bine, când a fost vorba de Rolls-Royce, au rezistat! Îmi amintesc că, la un moment dat, cineva a formulat asta foarte frumos. Mi-a spus că e un automobil puternic şi când o să plec de la semafor o să pot să ţin pasul cu un Porsche 911, dar când o să intru într-o curbă, n-o să mai pot. Aşa şi trebuie să fie. Cred că au procedat exact aşa cum trebuia! Şi par să îşi păstreze acest mod de abordare, aşa încât sunt destul de relaxat când mă gândesc la ce va urma.", completă prezentatorul britanic referitor la noul Rolls-Royce Ghost şi viitoarele variaţiuni ale acestuia.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Interviu
-
În cadrul unui eveniment găzduit de Centrul de Design Dacia din București, constructorul de la Mioveni și-a prezentat piloții și mașina cu care este gata să cucerească Raliul Dakar din 2025. Echipajul Dacia Sandrider este format din Cristina Gutierrez, Nasser Al-Attiyah (câștigător de 5 ori al Raliului Dakar) și Sebastien Loeb (câștigător de 9 ori al Campionatului Mondial de Raliuri) cu care am avut ocazia să realizăm și un interviu. Dacia deja a înregistrat o victorie la evenimentul Rally Raid din Maroc. (14.11)
-
În cadrul evenimentului organizat de Nissan la Le Mans, în cadrul căruia am văzut noul monopost de Formula E, am avut ocazia să îi luăm și un interviu lui Lucian Gheorghe, românul care antrenează creierul piloților Nissan din competiția electrică. (18.10)
-
Automarket a avut ocazia de a sta de vorbă cu celebrul pilot Ken Block la standul Ford, în cadrul Salonului Auto de la Geneva. (03.01)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Prețuri noul Audi Q5 în România: start de la 55.300 euro
- Suflet iberic
Respect !
Totusi mie nu imi plac cand se insulta unul pe altul, si cand testeaza supercaruri. Eu vreau sa vad masini decente, si tot felu de masini vechi pana in 3000euro ! (Golf 2 GTI, POLO G40, Golf 3 VR6 2.9 , etc)