Şasiul lui Jaguar XJ a trecut printr-o modificare serioasă pentru a deveni şasiul lui XJR, iar dezvoltarea a avut loc atât pe circuitele Nurburgring şi Rockingham, cât şi pe drumurile publice din Ţara Galilor, pentru a asigura performanţe de top adaptate drumurilor publice. Suspensia şi direcţia lui XJ au fost şi ele modificate, iar diferenţialul spate electronic a fost recalibrat pentru noile anvelope 295/30/20.
Sistemul de frânare a fost şi el îmbunătăţit pentru a răspunde cerinţelor aferente unei berline cu 550 CP.Sistemul Adaptive Dynamics al modelului englezesc a primit un nou mod de funcţionare, Dynamic, care este mai concentrat pe conducere sportivă şi răspunde mai rapid la solicitările şoferului şi la condiţiile de drum. Englezii spun că diferenţa de rafinament este foarte mică între un XJR şi un XJ standard, chiar şi pe modul Dynamic, în timp ce direcţia este mai precisă şi modelul oferă un plus de stabilitate şi control la viteze mari.
Via Jaguar
O masina exceptionala oricum intr-o varianta ce ar trebui sa se bata cu un potential M7
Asa este..nu au mai pastrat traditia. Chiar daca modelele vechi de XJ erau cam batrane estetic, ar fi putut pastra macar 50 % din stil. Au scos un model nou 100% care nu arata nici pe departe ca un Xj din generatia veche din pacate. Au pierdut clienti de Jaguar adevarati da au castigat altii mai putin interesati de traditie.
da, jaguar si-a pierdut din designul original numai vorbesc de cel tipic englezesc. Cumparatorul intodeauna are dreptate si gusturile lui trebuie satisfacute. Aerul british s-a internationalizat iar liniile jaguar s-au diluat iar cand privesc acum pozele e ca si cum as manca o felie de salam de 100lei/kg care are acelasi gust ca si parizerul popular pe care mi-l punea mama in sandvisul din primara.
Da, arata super tare, interiorul e la cote inalte, interiorul luxos, motorizarea fara cuvinte dar nu ma (mai) impresioneaza. Din pacate...
pentru exemplificare: http://carwallpapersforfree.blogspot.ro/2013/01/2003-jaguar-xjr-42-supercharged-xj350.html
niste cretini mai sus comentau ceva de originalitate, se vede ca-s orbi XJ are printre cel mai original design si acel ceva british inca a ramas incepand de la grila si terminand cu stopurile, doar ca a si evoluat limbajul de design
arata foarte bine masina...sa nu mai vorbim de performante.......
se pare ca doar bmw(sportivii segmentului)lipsesc din aceasta ecuatie.....AMG este in segmentu F.....la fel si RS(audi)....mai nou si F(Lexus)....iar acum acest J(de la Jaaaag).....mi se pare mie sau lipseste un //M.....
oare cand vom vedea un BMW M7.....un nou M1......un concurent pentru Merc. GL.....probabil niciodata......
Se vede ca esti de la tara...nume predestinat (Baditza :))
eu zic sa dai o funga cu Blue-Air sau autocarul ( cum ti-e mai lejer ) pana-n Coventry si sa iei pe imbecilii aia la palme ca doar tu ai profesionala grup scolar Grivita sau Autobuzul, < saracii > aia n-au invatat nimic la Cambridge sau Oxford, nu ?!
Este o BIJUTERIE!
Bati campii ca de obicei.
spatele e ca dreacu
Daca spune cineva care este filmul cu aceasta replica,ma declar simpatizant al Jaguarului asta!