Cu noul Mercedes S-Klasse introdus în toamna anului trecut şi noul Audi A8 facelift pregătit să ia cu asalt Europa din această primăvară, Jaguar are nevoie de un impuls puternic pentru a mai putea atrage clienţii de limuzine în showroom-urile sale.
Motiv pentru care lucrează intens la un facelift de jumătatea carierei pentru vârful său de gamă, limuzina XJ. Versiunea revizuită ar urma să debuteze anul viitor, cu un design proaspăt.
Partea frontală va micşora dimensiunile grilei şi va face loc unor prize de aer ceva mai mari, redesenând practic tot spoilerul. Blocurile optice nu se vor schimba foarte mult şi vor păstra prezenţa LED-urilor diurne. Posteriorul nu presupune modificări la fel de importante. Spoilerul va fi şi el retuşat, cu o nouă inserţie pentru găzduirea terminaţiilor sistemului de evacuare.
Sub capotă vor fi revizuiri discrete ale motorizărilor actuale. Chiar dacă va fi prezentat anul viitor, modelul britanic nu va utiliza noua generaţie de motoare Jaguar Land Rover, botezate Ingenium. Agregatele cu patru cilindri, supraalimentate, vor fi folosite în primul rând pentru modelul de clasă medie, rivalul actualelor BMW Seria 3 şi Audi A4.Jaguar XJ va păstra actualul motor pe benzină, cu patru cilindri, de 2.0 litri şi 240 de cai putere, la rândul lui uşor revizuit. Actuala versiune pleacă de la 84.000 de euro pe piaţa din România.
Chiar dacă există pe piaţă de ceva timp, Jaguar XJ a început să îşi îmbunătăţească constant evoluţia comercială în ultimul an. Vânzările sale au crescut cu 23% între ianuarie şi septembrie anul trecut, mare parte datorită primirii bune de care limuzina s-a bucurat în China.
via autocar
p.s. ramai la discutiile tale, cu fane tamango & cimit Belu vav de Bemwheu si/sau TDi Passatus