Sub capota lui XFR-S stă un motor V8 supraalimentat, de 5.0 litri, care dezvoltă 550 CP şi 680 Nm. În comparaţie cu XFR, remarcăm o creştere de 40 CP şi 55 Nm, ceea ce asigură un timp 0-100 km/h de 4.6 secunde şi o viteză maximă de 300 km/h. Încă din standard, modelul are o transmisie automată cu opt trepte, care se poate adapta la solicitările şoferului în mod automat.
Berlina de performanţă a englezilor se mândreşte cu un nou sistem de evacuare, care îi conferă un sunet deosebit.Pachetul de caroserie al lui XFR-S nu este doar de efect artistic, acesta oferind cu 70% mai multă forţă de apăsare arodinamică. Fiecare element estetic nou al lui XFR-S este realizat din fibră de carbon sau conţine părţi fabricate din fibră de carbon. Suspensia este acum cu 30% mai rigidă, iar gama de culori include doar cinci nuanţe: French Racing Blue, Ultimate Black, Stratus Gray, Polaris White şi Italian Racing Red.
Via GTSpirit
Comentarii (4)