Jaguar a publicat acum o săptămână o primă imagine cu interiorul noului model XF, anunțând prezentarea iminentă a noii berline premium de clasă mare. Deși debutul oficial va avea loc pe 1 aprilie în cadrul Salonului Auto de la New York, Jaguar a decis să publice mai devreme un set complet de imagini și informații. A doua generație a modelului Jaguar XF se prezintă cu design inspirat de fratele său mai mic, XE. Este chiar mai mic față de actuala generație, fiind cu șapte milimetri mai scurt și cu trei milimetri mai puțin înalt față de modelul pe care îl înlocuiește. Ampatamentul este însă mai mare, având 51 mm în plus pentru a ajunge la un total de 2.960 mm. Acest lucru se traduce printr-un spațiu de invidiat pentru pasagerii din spate.
Noul Jaguar XF mizează pe aluminiu, 75% din automobil fiind construit folosind acest metal. Datorită utilizării acestui metal ușor, noul XF este cu 190 kilograme mai ușor față de modelul anterior. În același timp, rigiditatea torsională a crescut cu 28%.
Distribuția greutății între cele două punți este aproape perfectă.În ceea ce privește gama de motorizări, noul Jaguar XF va folosi propulsoare din noua familie Ingenium. Primul dintre ele este motorul diesel de 2.0 litri de 163 CP și 380 Nm, precum și o versiune de 180 CP și 430 Nm. Modelul de top va folosi motorul diesel twin-turbo V6 de 3.0 litri ce livrează 300 CP și 700 Nm. Pentru amatorii de propulsoare pe benzină există o singură variantă: motorul V6 3.0 supercharged de 380 CP și 450 Nm.
Toate motoarele vor fi asociate cu o cutie de viteze automată cu opt trepte, dar pentru propulsorul diesel de 163 CP există și o cutie de viteze manuală cu șase trepte. Această variantă va fi și cea mai economică din gamă, Jaguar raportând un consum mediu de doar 4 litri/100 km și emisii de CO2 de 104 grame/km.
La interior, noul XF este cel mai avansat Jaguar. Cel de la volan are la dispoziție sistemul infotainment InControl Touch Pro cu display tactil de 10.2 inch. Sistemul folosește un procesor quad-core și o unitate de stocare SSD pentru a oferi performanțe pe măsură. Planșa de bord este de fapt un ecran digital TFT de 12.3 inch, iar sistemul audio poartă marca Meridian și folosește 17 difuzoare și o putere de 825 Watt.Via Jaguar
La partea tehnică sunt sigur ca este competitiv, chiar dacă oferta de motorizări nu este foarte bogată, dar slabe șanse să pună probleme reale concurenței.
on topic : Masina arata intr-un tot unitar complet, design specific british. Interiorul este cel mai luxos din clasa sa, totul pare ''curat'' fara tiganeli ieftine cu tablete in bord si alte lucruri.
Va pune probleme, dar nu acelei concurențe la care sperați, aia plictisitoare și pe nedrept în fața, va pune lui Lexus GS de exemplu, atât estetic cat și tehnic.
ce nu imi place la partea frontala este zona inferioara, respectiv admisiile lateral-frontale imense. Parca e un spoiler badaranesc facut la un atelier de tiuning de la parteru' blocului. Poate sunt eu imbatranit dar ii lipsesc complet touche-urile de crom care, dupa mine, sunt caracteristice unui model premium.
deci, cel putin la exterior, nu, nu e mai frumos decat concurenta.
Asta pentru că e pachetul sport, cu bara standard cred va avea și crom.
BMW retine.........greutate cu 180 de kilograme mai mica ca si modelul precedent.......
Ceva cum ar fi:
sa testezi daca poti sa faci bani
sa vezi daca ai abilitati legate de strategie si finante
sau sa castigi experienta
sa cunosti oameni ca si tine
sa te distrezi in economie
si sa vezi daca poti face bani reali din asta?!
intra pe acest link si incearca: http://iup.ro/s/15955
Kia Cadenza entry-level V6 293cp , deci o masina de aceeasi clasa . Seria 5 cat are in entry-level? Pai 2.0 150 cp , cat o Honda Civic :)))))
In afara de cp mai ai sti si altceva ? Sewria 5 are multe calutati in afara de cp. SUnt convins ca , coreanca ta e net superioara BMW-ului :)))))))))))) Ma faci sa rad :)))