Esential
163 | de cai putere dezvoltă cea mai ieftină versiune a lui jaguar XF. |
9.1 | secunde îi sunt necesare noului XF pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. |
163 | de cai putere dezvoltă cea mai ieftină versiune a lui jaguar XF. |
9.1 | secunde îi sunt necesare noului XF pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. |
Jaguar vrea să facă volum, iar pentru asta trebuie să vină cu oferte abordabile de către o masă cât mai mare de clienţi. Conştienţi de acest lucru, britanicii lansat o nouă motorizare pentru modelul XF, cel mai popular din gamă.
După ce au introdus anul trecut, în premieră pentru actuala generaţie, un motor cu patru cilindri, dieselul de 2.2 litri şi 190 de cai putere, cei de la Jaguar au pregătit o nouă versiune entry-level. Este vorba despre acelaşi motor diesel de 2.2 litri, de origine PSA Peugeot-Citroen, care a fost însă "cuminţit" şi livrează acum un total de 163 de cai putere.
Comparativ cu versiunea sa mai potentă, noul diesel oferă performanţe ceva mai scăzute: o viteză maximă de 210 km/h şi un sprint de la 0 la 100 de km/h mai lent cu aproape jumătate de secundă, adică 9.1 secunde.
Compromisul nu se face nici măcar în favoarea consumului, valorile fiind identice în cazul ambelor versiuni de putere atunci când sunt comandate împreună cu transmisia automată ZF cu opt rapoarte.
Mai exact, noul XF de 163 de cai consumă în medie 5.4 litri/100 de km şi emite 149 g/km.Jaguar nu a anunţat preţurile pentru întreaga Europă, însă versiunea de 163 de cai putere va fi mai ieftină cu 1000 de lire, echivalentul a 1200 de euro, faţă de versiune de 190 de cai.
The 2.2 L is also produced by the Ford/PSA joint venture. This particular engine was designed by Ford at their Dunton and Whitley research centres. Based on compatible engine block PSA DW12. A version of this unit is also used by Jaguar Land Rover in a selection of their vehicles.
Deci cel mai corect este sa spuneti ca motorul este PSA/Ford