Jaguar XE, succesorul lui X-Type, va avea o caroserie cu 75% aluminiu şi o versiune cu consum de 4 litri la sută
Noul model de clasă medie de la Jaguar este primul construit pe arhitectura modulară cea nouă a companiei. Platforma cea nouă foloseşte aluminiu pentru 75% din construcţie şi se mândreşte cu titlul de cel mai uşor, rigid şi aerodinamic model Jaguar cu caroserie berlină lansat vreodată. XE este noul entry-level în gama Jaguar şi va fi oferit cu motorizări care pleacă de la 2.0 litri până la un V6 supraalimentat de 3.0 litri.
Jaguar promite cel mai rafinat sedan de clasă medie din lume
Gama de motorizări a noului Jaguar XE demarează cu un motor turbodiesel cu patru cilindri de 2.0 litri din noua gamă Ingenium, care dezvoltă 163 CP și 380 Nm.
Același propulsor va fi disponibil și într-o variantă de 180 CP și 430 Nm. Unitățile diesel pot transmite puterea prin intermediul unei cutii de viteze manuală cu șase trepte sau transmisie automată opțională cu opt trepte. Urmează apoi în gamă un motor de 2.0 litri benzină supraalimentat cu o turbină, unitate care oferă 200 CP și 280 Nm şi care poate fi comandat în versiunea de putere superioară, de 240 CP și 340 Nm. Unitateal 2.0 turbo poate fi asociată cu o cutie de viteze automată cu opt trepte. Vârful de gamă va fi versiunea XE-S, care împrumută motorul V6 de 3.0 litri al actualului F-Type şi se bucură astfel de 340 de cai putere şi 450 de Nm. Aceasta variantă anunţă, alături de o transmisie automată cu opt rapoarte, o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în doar 4.9 secunde şi o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h.Via Jaguar
Comentarii (0)