Jaguar va dezvolta un model mai mic decât XF

de Sebastian Toma
Vineri, 25.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jaguar intenţionează să atace segmentul lui BMW Seria 3 cu un model care va fi oferit în mai multe versiuni de caroserie.

Jaguar a decis că vrea să intre şi pe segmentele mai accesibile, anunţă AutomotiveNews. Englezii ar putea să producă un rival al lui BMW Seria 3, anunţă Adrian Hallmark, directorul general al Jaguar. Hallmark spune că Jaguar trebuie să se întoarcă în acel segment, fie că se vor întoarce cu o berlină, un hatchback sau cu un alt tip de caroserie. Însă, orice ar face, Adrian Hallmark susţine că Jaguar nu poate să renunţe la acest segment doar fiindcă nu este profitabil precum cel al SUV-urilor, deoarece rivalii nu renunţă nici ei la modelele din acest segment.

În ceea ce priveşte posibilitatea unui SUV sau a unui crossover, cei de la Jaguar spun că nu ar fi nicio competiţie din partea celor de la Land Rover, eventuala versiune care ar putea fi vândută sub sigla lor urmând să fie orientată mai mult spre şosea, cu capacităţi de teren accidentat limitate. În plus, această decizie ar putea să fie de două ori avantajoasă pentru marca britanică, grupul Jaguar Land Rover intenţionând să-şi reducă semnificativ cheltuielile cu platformele prin împărţirea acestora în mod eficient la nivel de gamă.

Ultimul model Jaguar din acest segment se numea X-Type şi a fost produs între 2000 şi 2009.

Modelul era bazat pe o platformă de Ford Mondeo, lucru care a înfuriat puriştii mărcii şi a dus la critici susţinute din partea specialiştilor. Cei de la Jaguar sperau să vândă 100.000 de unităţi anual. Deşi a fost cel mai bine vândut model Jaguar al tuturor timpurilor, X-Type nu a reuşit să depăşească 50.000 de unităţi pe an, vârf atins în 2003. În acelaşi an, Audi vindea 48.922 unităţi A4, BMW vindea 106.950 unităţi Seria 3, iar Mercedes-Benz vindea 60.658 unităţi C-Klasse.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (12)

  • E bine ca vor sa reintre pe acest segment, mai lipseste si Alfa cu Giulia si va fi o concurenta completa in clasa medie, dar cu cat vor lipsi mai mult cu atat va fi mai greu, nu sa se bata cu nemtii la vanzari pt ca este foarte greu, dar macar pt a avea rezultate rezonabile si-n felul asta sa continue sa le ofere in gama.
    22 7
  • Pai ce sa zic, daca iti este sila nu mai intra, si vezi ca "prezurile" lui Lexus nu sunt mai mici decat ale concurentei, dimpotriva, deci "bravi" .
    16 11
  • @@Dan_grecu
    Cu dan_grc am avut foarte multe controverse. Nu am fost de multe ori de aceeasi parere cu el, aversiunea mea pentru marcile germane este cunoscuta, insa sa vii si sa afirmi ca el este agramat, exprimandu-te in felul in care o faci tu, reprezinta o dovada suprema de stupizenie si incultura. Cum naiba iti permiti sa-l faci pe el agramat cand intr-o fraza ai scris cel putin 5 cuvinte incorect? Si unde sunt greselile gramaticale atat de mari pe care i le reprosezi?
    Si ce a spus atat de incorect? Ca le va fi greu celor de la Jaguar sa concureze cu BMW? Oricui ii este greu sa concureze cu BMW! Si ce legatura are articolul cu Lexus sau Cadillac? Sau doar aberezi de dragul de exprima aberatii? In concluzie, melteanu' ramane meltean indiferent de masina pe care o conduce. Iar meltean si agramat esti tu si nu dan_grc!
    11 4
  • In alta ordine de idei, Jaguar a fost intotdeauna o marca deosebita. Din pacate de zeci de ani n-au reusit sa rezolve problema de imagine din cauza defectiunilor de tot felul pe care le-au avut. De-aia si sunt astazi pe mana cui sunt.

    Incet incet producatorii de lux incearca sa intre pe teritorii care pana acum apartineau doar firmelor de volum. Masini tot mai compacte, motorizari mai mici si mai potente iar peste toate astea aruncat bineinteles cearseaful imaginii premium cu tot ce inseamna el. Ceea ce nu e rau. Jaguar incearca marea cu degetul si le doresc din toata inima sa reuseasca. Mai bine ei decat alti neaveniti.
    10 5
  • @Misha
    Exact cum i-am zis si userului Dan_grc iti mai zic si tie .Eu nu verific ce scriu ptr. ca nu conteaza efectiv, este vorba de viteza de scriere si mai presus conteaza mesajul pe care vrei sa-l trimiti. Dar cum spuneam are mult mai multe greseli de ortografie plus lipsa spatiilor intre litere deci ar fi bine sa taca si daca vrea sa posteze sa se rezume la a comenta materialul in discutie si nu mai intra in conflict cu nimeni pentru ca este mic din toate punctele de vedere,insa nici voi doi @zarnesteanu si tu nu sunteti mai presus decat @dan_grc si @mafia.
    Ma intreb cum Automarket mi-a sters tocmai mie comentariile si nu m-a lasat sa ii raspund necioplitului,ori este o scapare grava din partea lor tolerand astfel de elemente infecte ori au o simpatie ptr. aceste personaje ale voastre caz in care propriul lor caracter intra in discutie. Va salut din mers pacalicilor caci se pare ca prezenta voastra mizerabila este tolerata de ceva timp pe acest site.Sunteti niste obsedati mintal ,cu voi nu se poate discuta normal ,unu cu ura pt japoneze,altul pentru germane insa mai este si unul prost care uraste marcile britanice.Voi nu ati condus in viata voastra vreo masina de la acesti producatori si comentati ca agasantii .
    6 15
  • Toti au ca referinta BMW, vrem sa fim ca BMW sau mai buni.
    6 6
  • BaditzaEx
    sper sa vedem ceva deosebit ... nu un XF mai mic ... si ceva motorizari potrivite segmentului, pt XF este ok un 2,2 D dar pt noul X-type ar fi bine sa ofere ( pt versiunea diesel evident , caci in Eu , exceptand LEGUS , bataie in acest segment se da in motorizarile pe motorina ) un 1,8-2,0 cu un minim 175CP
    10 5
  • @@Misha

    Tu nu verifici ce aberezi pentru ca a scrie presupune mult mai mult decat faci tu. Incerci sa metaforizezi dar o faci gangav. Sunt convins ca esti unul dintre aia care au citit doua carti si se dau intelectuali. Si da, toti avem poate cate o patima si poate toti ne-am ironizat reciproc. Insa, desi nu am fost de cele mai multe ori de acord cu ei, trebuie sa admit ca si dan_grc si Zarnasteanu au cunostinte tehnice mult mai vaste decat ai sa ai tu vreodata.Tu jignesti fara motiv iar din felul in care te exprimi rezulta o dusmanie vecina cu paranoia, fata de toti cei care nu sunt de acord cu tine. Asa ca, nu stiu unde vrei tu sa te duci cand zici ca ne saluti pe toti, dar pentru binelele tuturor celor din jurul tau, ar trebui ca prima oprire sa o faci la un psihiatru. E mai sigur pentru amici, familie si toti participantii la trafic. Insanatosire grabnica!
    11 4
  • Asta e marca de oameni premianti nu de oricine.
    9 3
  • Jaguar ' uri adevarate se fabrica pana prin 70-80. Dupa aia doar XJ-ul a mai fost cat de cat deosebit pana prin 98-2000. De atunci numai porcarii au produs. Nu cred ca isi vor mai revenii...o sa scoata inca o porcarie de masina.
    9 1
  • Se pare ca ai dreptate,nici mie nu imi place faptul ca s-au departat de acele forme tipice de la care au plecat.Modelele acestea noi XF si XJ poti foarte bine sa le confunzi cu niste Hyundaiuri daca le acoperi emblema.Pana nici acea emblema care simboliza ca conduci un ''jaguar'' nu o mai are pe capota ,acum are o emblema aiurea lipita acolo in grila.
    3 0
  • AndreiRN
    Vor sa intre in randul firmelor care vand volum si sa creeze potential pt fabricile din India sa produca si sa vanda pe tot Globul.
    Jaguar se diluaza pe zi ce trece.
    4 10

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru