Modelele producătorului britanic pe care le vom vedea începând din 2026 vor fi complet diferite în ceea ce privește forma, performanța și identitatea de brand.
Emblema, la rândul său, va fi transformată. Nu vom mai vedea sigla bine cunoscută cu jaguarul care sare. În schimb primim numele companiei, scris complet cu litere.
În timp ce așteptăm dezvăluirea noilor mașini promise de compania britanică, Jaguar a prezentat oficial ceea ce numește noua identitate vizuală a brandului.
Jaguarul va dispărea de pe capota mașinii și din sigla mărcii, dar, în realitate, ar trebui să fie folosit ca fundal pe un model de linii orizontale. O altă noutate este sigla mărcii, în care simbolul jaguarului a fost înlocuit de un joc de „J”-uri opuse.
Totuși, pentru a înțelege cum se vor traduce toate aceste schimbări într-o mașină, va trebui să așteptăm până pe 2 decembrie, când Jaguar va prezenta primul său concept la Miami Art Week.
via Jaguar
ehttps://www.fastcompany.com/91231618/jaguar-rebrands-logo-ev-car
E de Doamne fereste!
Dealtfel pe twitter si-au luat injuraturi si misto-uri pe toate partile din toate directiile.
Atata woke-areala si atata ciudatenie nu vezi nici la cei mai dezaxati creatori de moda.
Duca-se pe pustii.
alti semnatari mari s-au dovedit niste hahalere neserioase: ford, mercedes, gm s-au sucit imediat la cel mai mic obstacol intampinat. nu mai zic de celelalte nume sonore care nici macar de aparente nu s-au sinchisit sa semneze: grupurile bmw, vag, stellantis, hyundai si cei 3 mari japi: toyota, honda, nissan.