Jaguar va debuta o nouă identitate de brand

de Silvian Irimia
Miercuri, 20.11.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar.

Modelele producătorului britanic pe care le vom vedea începând din 2026 vor fi complet diferite în ceea ce privește forma, performanța și identitatea de brand.

Emblema, la rândul său, va fi transformată. Nu vom mai vedea sigla bine cunoscută cu jaguarul care sare. În schimb primim numele companiei, scris complet cu litere.

În timp ce așteptăm dezvăluirea noilor mașini promise de compania britanică, Jaguar a prezentat oficial ceea ce numește noua identitate vizuală a brandului.

Jaguarul va dispărea de pe capota mașinii și din sigla mărcii, dar, în realitate, ar trebui să fie folosit ca fundal pe un model de linii orizontale. O altă noutate este sigla mărcii, în care simbolul jaguarului a fost înlocuit de un joc de „J”-uri opuse.

Totuși, pentru a înțelege cum se vor traduce toate aceste schimbări într-o mașină, va trebui să așteptăm până pe 2 decembrie, când Jaguar va prezenta primul său concept la Miami Art Week.

via Jaguar

Comentarii (5)

  • Banditos
    Doamne Dumnezeule ! :(((

    ehttps://www.fastcompany.com/91231618/jaguar-rebrands-logo-ev-car
    5 1
  • Subscriu.
    E de Doamne fereste!
    Dealtfel pe twitter si-au luat injuraturi si misto-uri pe toate partile din toate directiile.
    Atata woke-areala si atata ciudatenie nu vezi nici la cei mai dezaxati creatori de moda.
    Duca-se pe pustii.
    3 5
  • cu toate bubele lor, jlr se pare ca au ramas cam sigurii (cu exceptia lui volvo care par cei mai serios dedicati electrificarii) care chiar sa isi respecte angajamentul semnat la COP 26 Glasgow, anume ca din 2035 sa produca doar modele electrice. au inceput cu jaguar, ma rog, nici nu era prea greu, avand in vedere in ce fundatura ajunsese marca. sa vedem daca vor proceda la fel si cu land rover. dar oricum, e de apreciat consecventa lor.

    alti semnatari mari s-au dovedit niste hahalere neserioase: ford, mercedes, gm s-au sucit imediat la cel mai mic obstacol intampinat. nu mai zic de celelalte nume sonore care nici macar de aparente nu s-au sinchisit sa semneze: grupurile bmw, vag, stellantis, hyundai si cei 3 mari japi: toyota, honda, nissan.
    2 1
  • Poate fi de apreciat faptul că încearcă altceva, dar decizia de a dispărea de pe piață până pe la jumătatea lui 2026 nu este de apreciat, chiar dacă vânzările erau în scădere, continuitatea este importantă.
    1 4
  • @alex cu creier mic
    A câștigat Trump, au ieșit rasiștii din peșteri și văgăuni. Timp de 4 ani vor râgâi aceleași dejecții ca și pana acum 4 ani. Apoi intră înapoi în peșteră, la conservare. Csfncsf.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru