Jaguar şi Land Rover vor să dea naştere unor motoare proprii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Evoluţia pozitivă pe care o experimentează în acest moment Tata Motors cu cei doi subsidiari britanici, Jaguar şi Land Rover, i-ar putea determina pe indieni să îşi modifice strategia anilor următori. Potrivit unor surse neoficiale, Tata intenţionează să dezvolte în regim propriu motoarele ce vor fi regăsite pe viitoarele modele britanice, încercând astfel să rupă orice legătură cu vechiul părinte Jaguar şi Land Rover, Ford Motor Company.
Se pare că însuşi Ratan Tata a anunţat aceaastă intenţie, motoarele urmând să ia naştere în Anglia sau în India. Această ultimă variantă ar putea duce la creşterea capacităţii fabricii din Pune, unde, din luna martie, se asamblează Land Rover Discovery.
Planurile Tata Motors nu se opresc însă aici. Indienii plănuiesc şi o serie de modele destinate pieţei din China, care ar putea spori vânzările şi profita de evoluţia bună a pieţei auto din zonă. Şi aceste considerente îi fac pe cei de la Tata să se gândească tot mai mult la producerea propriilor motoare.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
La noi nimic nu e normal, indiferent la ce nivel te-ai raporta. Dar in "lumea a' buna" proprietarii de Range nu sunt oameni oarecare. Sunt mari oameni de afaceri, care au in spatele lor companii de valoare si, implicit o educatie. Sunt oameni care au ajuns in functii inalte prin studii, nu prin combinatii, ca oamenii mentionati de tine, care stiu sa distinga niste valori. Nu sunt toti fotbalisti sau rapperi, sunt si doctori ca si artisti, multi din ei nici nu le conduc, ci au sofer. La noi, cand vezi o masina scumpa pe strada, gen Range, nu stii cine se afla la volan, sau ce afacere cu statul se afla in spatele lui, eventual doar cand il vezi facand o depasire smechera sau zburand coji de seminte pe geam...
Daca n-ar fi fost asa, daca ar fi fost toti o apa si-un pamant, cum zici tu, nu s-ar mai fi vorbit de valori, de traditie in lumea auto.
Si, ghici ce, constructorii auto nu se raporteaza la Romania cand e vorba de masini!...
La noi masina reprezinta doar statutul social si nu si modul in care ai ajuns acolo...
Sunt persoane care cumpara o astfel de masina doar pentru ca e scumpa, altii o cumpara doar pentru ca e altceva(nu e ML, X5 sau Q7-asta am auzit-o chiar din gura unui posesor) si unii cumpara un Range pentru ca stie e luxos , performant, stie ce are sub capota si ce poate face respectiva masina.
Astazi cutiile automate cu 8 trepte folosite de Land Rover sunt produse de ZF si optimizate de catre BMW.
Seful Tata Motors si CEO JLR,ambii,au fost directori la BMW la un moment.
BMW este privit ca un etalon de catre conducerea indiana privind eficienta economica si procesele tehnologice.
Motoarele facute in India vor fi cele asamblate acolo pt productia vanduta local cat si motoare 4L pt masinile Tata....deci nu vorbim de motoare pt range Rover facute in India.