Jaguar Project 7 Concept, roadsterul care celebrează victoriile englezilor la Le Mans

de Sebastian Toma
Miercuri, 10.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jaguar şi-a lăsat inginerii şi designerii să se ”joace” cu un F-Type pentru a celebra cele şapte victorii din Le Mans obţinute în trecut. Rezultatul este conceptul Project 7, un roadster cu 550 CP şi un singur loc.

Esential 550 CP dezvoltă motorul lui Jaguar Project 7 Concept.
Jaguar a modificat un F-Type pentru a celebra cele şapte victorii obţinute la Le Mans între 1951 şi 1990. Exponatul se numeşte Project 7 Concept şi este un roadster cu caroserie din aluminiu, bazat pe platforma lui F-Type. Design-ul este inspirat din cel al modelului D-Type şi îi aplică lui F-Type o serie de tuşe retro. Cu toate acestea, există numeroase elemnte din fibră de carbon, iar jantele cu diametrul de 20 inch şi anvelopele Pirelli P Zero care echipează conceptul sunt orice, numai nu retro.

Conceptul are o configuraţie cu un singur loc, scaunul pasagerului fiind înlocuit de un suport pentru casca pilotului. Unicul ocupant al lui Project 7 este răsfăţat de un habitaclu îmbrăcat în piele de calitate, cusută cu atenţie în model ”diamant” şi cu un scaun de competiţie echipat cu centuri cu fixare în patru puncte. Project 7 este un model care lasă inginerii mărcii să-şi antreneze creativitatea şi să exerseze idei pe care nu le-ar putea încerca pe un automobil de serie.

Urmareste Automarket
Motorizarea este un V8 de 5.0 litri, supraalimentat, care livrează 550 CP şi 680 Nm.
Propulsorul este cuplat unei transmisii Quickshift care asigură o acceleraţie 0-100 km/h în 4.2 secunde. Viteza maximă a conceptului este limitată electronic la 300 km/h. Conceptul se mândreşte şi cu o suspensie sport, un diferenţial spate controlat electronic şi o evacuare sport fără catalizatoare şi elemente de antifonare.

Via Jaguar

Comentarii (2)

  • Phenom
    Pffff, cum suna motorul si esapamentul ala... parca vine apocalipsa...

    In alta ordine de idei, daca tot au facut modelul asta ca o aniversare si inspirat de D-Type cred ca era si mai ca lumea daca puneau peste locul unde era scaunul pasagerului (acum suprtul pentru casca) un capac, asa cum avea D-type. Iar parbrizul sa fie doar in fata soferului...
    Oricum arata foarte bine... pacat ca doar un prototip.
    5 0
  • Cam aiurea...
    Daca tot au facut un concept, puteau sa il faca pana la capat.
    Si asta inseamna:
    Eliminarea usii pasagerului si tot ce este destinat lui (scaun, guri de ventilatie, airbag) si inlocuirea banchetei cu un suport cu capac metalic pentru casca ce practic "uneste" partea fata cu cea spate, care sa se deschida din lateral si in el sa existe un fel de statie de andocare - in stilul celor pentru iPhone - metalic (normal ca nu o sa poti pune un iPhone in suport!) care sa inlocuiasca curelusa aia penibila si o cutie pentru manusi.
    Un interior nitel mai spartan.
    Consola fata lungita si cea spate scurtata.
    Si de asemenea, un design mai nervos.
    2 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru