Conceptul are o configuraţie cu un singur loc, scaunul pasagerului fiind înlocuit de un suport pentru casca pilotului. Unicul ocupant al lui Project 7 este răsfăţat de un habitaclu îmbrăcat în piele de calitate, cusută cu atenţie în model ”diamant” şi cu un scaun de competiţie echipat cu centuri cu fixare în patru puncte. Project 7 este un model care lasă inginerii mărcii să-şi antreneze creativitatea şi să exerseze idei pe care nu le-ar putea încerca pe un automobil de serie.
Motorizarea este un V8 de 5.0 litri, supraalimentat, care livrează 550 CP şi 680 Nm. Propulsorul este cuplat unei transmisii Quickshift care asigură o acceleraţie 0-100 km/h în 4.2 secunde. Viteza maximă a conceptului este limitată electronic la 300 km/h. Conceptul se mândreşte şi cu o suspensie sport, un diferenţial spate controlat electronic şi o evacuare sport fără catalizatoare şi elemente de antifonare.Via Jaguar
In alta ordine de idei, daca tot au facut modelul asta ca o aniversare si inspirat de D-Type cred ca era si mai ca lumea daca puneau peste locul unde era scaunul pasagerului (acum suprtul pentru casca) un capac, asa cum avea D-type. Iar parbrizul sa fie doar in fata soferului...
Oricum arata foarte bine... pacat ca doar un prototip.
Daca tot au facut un concept, puteau sa il faca pana la capat.
Si asta inseamna:
Eliminarea usii pasagerului si tot ce este destinat lui (scaun, guri de ventilatie, airbag) si inlocuirea banchetei cu un suport cu capac metalic pentru casca ce practic "uneste" partea fata cu cea spate, care sa se deschida din lateral si in el sa existe un fel de statie de andocare - in stilul celor pentru iPhone - metalic (normal ca nu o sa poti pune un iPhone in suport!) care sa inlocuiasca curelusa aia penibila si o cutie pentru manusi.
Un interior nitel mai spartan.
Consola fata lungita si cea spate scurtata.
Si de asemenea, un design mai nervos.