Jaguar nu va împărţi platforme cu niciun producător
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Jaguar au anunţat că nu vor să împartă nicio platformă cu vreun producător. Declaraţia a venit de la Carl-Peter Forster, fostul şef Opel şi GM Europe, actualul conducător al Tata Motors. Forster este încrezător în forţele inginerilor pe care îi conduce, spunând că pot să se descurce fără ajutorul nimănui deoarece sunt extrem de capabili. Şeful Tata Motors a uitat probabil faptul că Jaguar a fost vândut de cei de la Ford din cauza nivelului ridicat de pierderi înregistrat de această marcă şi că indienii de la Tata Motors au fost singurii interesaţi de Jaguar şi Land Rover.
Şeful Jaguar a recunoscut că are o echipă care cercetează posibilitatea dezvoltării unui model mai mic decât XF. Totodată, Carl-Peter Forster consideră că Jaguar nu ar trebui să dezvolte un model de talia lui Mercedes-Benz A-Klasse sau Mini Cooper. În acest fel, cei de la Jaguar nu ar fi nevoiţi să împartă o platformă cu nimeni, din moment ce dezvoltarea unui model de clasă mică relativ accesibil nu este o prioritate.
Volumele pe care Jaguar intenţionează să le vândă nu au fost încă anunţate.Jaguar a făcut senzaţie la Salonul Auto de la Paris cu ajutorul conceptului C-X75. Potrivit unor surse, modelul respectiv are şanse de producţie, urmând să devină un vehicul electric susţinut de un motor cu combustie internă care va furniza performanţe deosebite. Conceptul este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3.4 secunde, in timp ce acceleraţia de la 0 la 200 km/h are o valoare mai bună decât cea a lui Bugatti Veyron – 15.7 secunde.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Jaguar in Romania
-
Jaguar E-Pace Preţ: 30.940 - 59.738 €
-
Jaguar F-Pace Preţ: 46.320 - 86.160 €
-
Jaguar F-Type Coupe facelift Preţ: 59.500 - 143.395 €
-
Jaguar F-Type facelift Preţ: 66.640 - 149.940 €
-
Jaguar i-Pace Preţ: 77.945 - 101.745 €
-
Jaguar XE Preţ: 39.000 - 57.715 €
-
Jaguar XJ facelift Preţ: 83.776 - 109.480 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Ford este o companie cu nivel de imagine si mentalitate populara.In consecinta habar nu aveau ce sa faca cu marci ca Aston Martin,Land Rover,Jaguar,Volvo.Tata & Son este un mega-gigant economico-financiar care va investi in Anglia 7(sapte) miliarde de euro in JLR.Investitia se va derula in 5 ani.Management-ul va fi englezesc cu accente nemtesti.Societatea care a facut planul de restructurare si reasezare a JLR dupa ce a fost preluata de la Ford este compania nemteasca Roland Berger.Deci nu ne jucam...
Eu zic ca Tata &Son prin Tata Motors va investii in JLR cat va fi necesar ( adica miliarde de euro),va cumpara toata tehnologia necesara de pe piata si va pune la treaba o echipa de manageri f competenti.Are mandria necesara,banii necesari sa faca din JLR o firma cu adevarat mondiala si profitabila.