După ce a lansat F-Pace, primul său SUV din istorie, Jaguar nu a stat prea mult pe gânduri, Englezii vor să profite cât încă se poate de pe urma exploziei SUV-urilor și ne face cunoștință cu noul E-Pace, un SUV compact, menit să se duelez cu modele premium precum BMW X1, Mercedes GLA și Audi Q3.
Nu este greu de intuit că Jaguar plănuiește să facă din E-Pace cel mai bine vândut model al său, cu planuri clare de a-l depăși pe F-Pace.
● Noul E-Pace a fost dezvoltat de-a lungul a trei ani. Are la bază arhitectura lui Range Rover Evoque, iar suspensia este împrumutată de la sedanul XF.
● Designul nu se inspiră de la fratele mai mare F-Pace. Ian Callum, designerul Jaguar, susține că liniile SUV-ului sunt împrumutate de la coupe-ul sportiv F-Type.
● Noul Jaguar E-Pace poate fi comandat opțional cu jante de 21 de inch, cele mai mari oferite în acest segment, dar și cu un acoperiș contrastant de culoare neagră. Unul panoramic este și el opțional.
● Interiorul este și el influențat de cel al lui F-Type.
Există cusături contrastante, similare cu nuanța caroseriei, o planșă de bord mult mai fluidă și inserții Noble Chrome.● Echiparea standard va include un ecran multimedia central de 10 inch, denumit Jaguar Touch Pro și la fel de prompt ca telefoanele mobile actuale. Opțional, clienții pot comanda unul de 12 inch. Ambele oferă conexiune 4G, comenzi vocale și un hotspot la care se pot conecta opt dispozitive. Există patru prize de 12V și cinci prize pentru USB.
● Clienții pot înlocui instrumentele de bord clasice cu un ecran de 12.3 inch, similar cu Virtual Cockpit-ul regăsit pe modelele Audi. Nu lipsește nici afișajul Head-Up Display, proiectat pe parbriz.
● E-Pace beneficiază de un ampatament mai mare decât cel al lui Evoque, iar asta este sinonim cu spațiu interior generos. Englezii susțin că portbagajul are o capacitate standard de 577 de litri.
● Gama de motorizări va fi compusă din cinci agregate, dintre care toate cu o capacitate de numai 2.0 litri și toate din gama nouă Ingenium.
Unitățile diesel de 2.0 litri au puteri de 150, 180 și 240 de cai, în vreme ce fanii benzinei vor putea alege între 246 și 296 de cai.● O cutie manuală cu șase rapoarte este oferită standard, însă clienții vor putea comanda și o cutie automată cu nouă trepte. De asemenea, tracțiunea integrală va fi disponibilă pe majoritatea versiunilor, excepție făcând dieselul entry-level.
● Pe lângă versiunea standard, Jaguar E-Pace va avea și un pachet sportiv denumit R-Design, dar și alte trei niveluri de echipare.
Asa cum zicea antevoribitoru', Herr Porsche ur turn!
Aia de au lansat aaaaaopt, acum 1-2 ani aveau cele mai mari cheltuieli cu reclama si publicitatea in USA... s-a dovedit ca .degeaba, strang praful dupa primii 2 clasati. Dupa principiul ce e prea mult strica, poporului i se apleaca decat sa i se ridice interesu'.
Io nu stiu nici un posesor de jaguar! ......dar stiu pe altii care au pisica
hehehehe....manualul de "Istorie Antica" de clasa a-V-a