Jaguar Land Rover refuza ajutorul de la stat
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Criza economica mondiala continua sa loveasca din plin industria auto, motiv pentru care tot mai multi producatori sunt nevoiti sa ceara ajutor de la stat pentru a putea supravietui. In ceea ce priveste aceasta masura, de obicei, ajutorul financiar oferit de guvernul unei tari survine cu o serie de reguli pe care compania sprijinita financiar trebuie sa le respecte sau in schimbul unor actiuni.
In acest context, marcile britanice de lux Jaguar si Land Rover au anuntat ca nu vor sa primeasca bani de la guvern si ca vor cauta o solutie mai buna de a iesi din criza. Conducerea companiei Jaguar Land Rover afirma ca sprijinul financiar este o masura de compromis si nu rezolva cu adevarat problema din industrie.
Jaguar Land Rover cere guvernului sa reia procesul de creditare pentru consumatori si sa nu iroseasca banii sprijinind producatorii. „Traim clipe dificile, trecem printr-o perioada neagra in economie. Din nefericire, ne confruntam cu o situatie mai mult decat incomoda, cand consumatorii nu cheltuiesc, iar producatorii nu vand.
Este un cerc vicios aici”, a declarat David Smith, CEO Jaguar Land Rover, in presa britanica.Boss-ul marcilor britanice, detinute de Tata Motors, se va intalni saptamana viitoare, alaturi de alti lideri din industria de profil, cu membrii guvernului pentru a discuta problemele pietei auto, pentru a asigura locurile de munca din industrie si a gasi solutii de incurajare a consumului.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Constructorul german de automobile a încheiat primul trimestru din 2025 pe primul loc în topul vânzărilor de mașini electrice, în Europa. Tesla este pe locul secund. (23.04)
-
Tesla a pus capăt comenzilor lui Model S și Model X pe piața din China, ca urmare a noilor taxe vamale impuse de președintele american Donald Trump. (15.04)
-
Uniunea Europeană și China au demarat negocieri pe tema găsirii unei noi soluții care să înlocuiască taxele vamale pentru mașinile electrice venite din China. Cel mai probabil, soluția ar putea consta în stabilirea unor prețuri minime. (11.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Comentarii (0)