Jaguar Land Rover refuza ajutorul de la stat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Criza economica mondiala continua sa loveasca din plin industria auto, motiv pentru care tot mai multi producatori sunt nevoiti sa ceara ajutor de la stat pentru a putea supravietui. In ceea ce priveste aceasta masura, de obicei, ajutorul financiar oferit de guvernul unei tari survine cu o serie de reguli pe care compania sprijinita financiar trebuie sa le respecte sau in schimbul unor actiuni.
In acest context, marcile britanice de lux Jaguar si Land Rover au anuntat ca nu vor sa primeasca bani de la guvern si ca vor cauta o solutie mai buna de a iesi din criza. Conducerea companiei Jaguar Land Rover afirma ca sprijinul financiar este o masura de compromis si nu rezolva cu adevarat problema din industrie.
Jaguar Land Rover cere guvernului sa reia procesul de creditare pentru consumatori si sa nu iroseasca banii sprijinind producatorii. „Traim clipe dificile, trecem printr-o perioada neagra in economie. Din nefericire, ne confruntam cu o situatie mai mult decat incomoda, cand consumatorii nu cheltuiesc, iar producatorii nu vand.
Este un cerc vicios aici”, a declarat David Smith, CEO Jaguar Land Rover, in presa britanica.Boss-ul marcilor britanice, detinute de Tata Motors, se va intalni saptamana viitoare, alaturi de alti lideri din industria de profil, cu membrii guvernului pentru a discuta problemele pietei auto, pentru a asigura locurile de munca din industrie si a gasi solutii de incurajare a consumului.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. (21.11)
-
Volvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. (16.11)
-
Audi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. (07.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)