Jaguar Land Rover refuza ajutorul de la stat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Criza economica mondiala continua sa loveasca din plin industria auto, motiv pentru care tot mai multi producatori sunt nevoiti sa ceara ajutor de la stat pentru a putea supravietui. In ceea ce priveste aceasta masura, de obicei, ajutorul financiar oferit de guvernul unei tari survine cu o serie de reguli pe care compania sprijinita financiar trebuie sa le respecte sau in schimbul unor actiuni.
In acest context, marcile britanice de lux Jaguar si Land Rover au anuntat ca nu vor sa primeasca bani de la guvern si ca vor cauta o solutie mai buna de a iesi din criza. Conducerea companiei Jaguar Land Rover afirma ca sprijinul financiar este o masura de compromis si nu rezolva cu adevarat problema din industrie.
Jaguar Land Rover cere guvernului sa reia procesul de creditare pentru consumatori si sa nu iroseasca banii sprijinind producatorii. „Traim clipe dificile, trecem printr-o perioada neagra in economie. Din nefericire, ne confruntam cu o situatie mai mult decat incomoda, cand consumatorii nu cheltuiesc, iar producatorii nu vand.
Este un cerc vicios aici”, a declarat David Smith, CEO Jaguar Land Rover, in presa britanica.Boss-ul marcilor britanice, detinute de Tata Motors, se va intalni saptamana viitoare, alaturi de alti lideri din industria de profil, cu membrii guvernului pentru a discuta problemele pietei auto, pentru a asigura locurile de munca din industrie si a gasi solutii de incurajare a consumului.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (0)