Anul 2018 continuă să fie unul nefavorabil pentru grupul Jaguar Land Rover, afectat de incertitudini și Brexit. Vânzările slabe din acest an i-au determinat pe oficialii companiei să ia măsuri pentru reducerea producției.
Astfel, fabrica JLR din Solihull (Marea Britanie) va fi închisă timp de două săptămâni, începând cu data de 22 octombrie, fără ca joburile angajaților să fie puse în pericol.
“Ca parte din strategia companiei pentru o creștere profitabilă, Jaguar Land Rover este concentrat pe atingerea eficienței operaționale și va ajusta producția în funcție de fluctuațiile cererii la nivel global,” a transmis un oficial JLR.
O altă fabrică, respectiv cea din Castle Bromwich, va trece la un program de lucru de 3 zile pe săptămână din octombrie până în decembrie, conform planului JLR.
Aproape jumătate din vânzările grupului britanic sunt asigurate de motoarele diesel, ce au înregistrat un declin important în Marea Britanie și la nivel european în 2018.
Via Automotive News
Asa e. Pana si Rolls sau Bentley aveau probleme pana la preluare de catre VAG si BMW AG. Acum cred ca singura marca cu adevarat buna si frumoasa de la englezi este Rolls Royce. Din 98 Rolls-ul a fost un simbol nu numai al luxului care oricum era dintotdeauna dar si al fiabilitatii datorita BMW AG. Incepand cu Silver Seraph cu al sau motor de 5.4 de pe seria 7 E38 V12, R.R a intrat intr-o alta era. Ideea de masina englezeasca nefiabila disparuse. Iar astazi, R.R e la fel de cautat si dorit de catre amatorii lluxului si perfectiunii duse la extrem. Phantom VII cat si VIII fiind pur si simplu niste bijuterii tehnice si de design. Nu degeaba au tinut in productie atatia ani Phantom VII. Si nu degeaba nu au schimbat mare lucru in design Phantom VIII. E limuzina perfecta. Mai ales EWB cu partitie.