Jaguar Land Rover are un CEO nou: Adrian Mardell îl înlocuiește pe Thierry Bolloré, care a demisionat

de Tiberiu Safta
Joi, 17.11.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Thierry Bolloré, CEO-ul Grupului Jaguar Land Rover, și-a anunțat demisia din funcție, din cauza unor motive personale. Acesta va fi înlocuit de către Adrian Mardell, șeful departamentului de finanțe al grupului.

Jaguar Land Rover, grupul britanic de mașini de lux, are un CEO nou, după ce Thierry Bolloré și-a anunțat demisia. Omul de afaceri francez a preluat conducerea grupului britanic în 2020. Sub mandatul său a fost elaborat planul de electrificare al grupului, botezat Reimagine. Conform acestui plan, marca Jaguar va deveni pur electrică din 2025.

Elaborarea noului plan a avut drept consecință retragerea definitivă a modelului de lux Jaguar XJ, tocmai atunci când constructorul britanic se pregătea să lanseze o nouă generație pur electrică. Mai mult, sub conducerea lui Bolloré, Jaguar Land Rover și-a minimizat pagubele în ciuda problemelor de producție cauzate de criza mondială de semiconductori.

Acum, la mai bine de 2 ani de la preluarea funcției de CEO, Thierry Bolloré și-a anunțat demisia, o decizie pe care a luat-o din motive personale. El va părăsi oficial această funcție în 31 decembrie și va fi înlocuit de către Adrian Mardell. Cu această ocazie, Bolloré va renunța și la funcția de director non-executiv al companiei Tata Motors, cea care deține Grupul Jaguar Land Rover.

Adrian Mardell este actualul șef al departamentului de finanțe al grupului britanic și este și un membru important în cadrul consiliului de administrație.

El a preluat deja responsabilitățile predecesorului său, chiar dacă Bolloré va părăsi funcția în ultima zi din an.

via Jaguar Land Rover

Comentarii (5)

  • "criza mondială de semiconductori."

    Oare de ce această "criză" afectează doar maşinile termice şi cam deloc cele electrice, care culmea, au mai multă electronică în ele ???
    7 5
  • si asa JLR era cu un picior si jumatate in groapa, acum ca il pun pe contabil sef peste toata sandramaua e clara treaba...
    6 1
  • Edikkk tu știi sau doar ai pulseuri de la febra si trebuie sa dai drumul la porumbel?? De unde si scos ca Electricele nu sunt afectate? Au fost cele mai afectate in primele 6 luni… a zis si idolul Musk, nici pe el nu-l crezi?… chiar dacă nu înțelegi măcar de citit poți, sau?
    In momentul de față problema semiconductorilor este 90% rezolvată, acuma depinde unde este un producător sau altul, in partea de 90%, sau in cea de 10%. JLR o dau in bara de 10 ani (aproximativ) concurentul C class si seria 3 este cel mai clar exemplu. Au produs XE sub 20% din ce au planificat in ultimii 8 ani. Știu ca le livram componente. JLR are cele mai mari scăderi de comenzi si asta de minim 5 ani, deci COVID si restul au doar agravat problema. Nu-i nici un secret ca au si probleme de fiabilitate… dar nu este singura cauză. Cam rămân fără clienti… așa cum este si cu Electricele, putina răbdare câteva luni si vom vedea.
    6 3
  • Exact… si nu este singurul caz. Pe zona asta satisfacția clientului este cheia. Un contabil reduce costuri, nu-i vina lui pentru ca asta trebuie sa facă. In schim cine l-au pus acolo… ceva genul Edikkk, Mircea etc.
    4 3
  • Mai persistă omul în prostie, dar nici chiar așa, câte termice se fabrica mondial, câte electrice ? De menționat că termice au și hibridele .
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru