Jaguar I-Pace, primul model electric "transformat" în Ring Taxi: SUV-ul britanic este gata să-ți ofere senzații unice pe Nurburgring

de Cornel Șocariciu
Marti, 15.10.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Iubitorii de senzații tari care ajung pe circuitul de la Nurburgring pot urca într-un Ring Taxi. Oferta Jaguar include și un I-Pace, SUV-ul producătorului britanic fiind primul Ring Taxi electric de până acum.

Pasionații de motorsport care vizitează circuitul german de la Nurburgring, dar nu sunt dispuși să intre pe Iadul Verde cu mașina personală, pot opta pentru un Ring Taxi: o tură rapidă cu modele performante și piloți profesioniști.

Jaguar este unul dintre constructorii care oferă astfel de servicii, iar cel mai nou model disponibil în flota britanicilor de la Nurburgring este SUV-ul I-Pace: pentru prima dată, un model electric devine Ring Taxi.

Deși Jaguar oferă o versiune de circuit pentru I-Pace (modelul este folosit în I-Pace eTrophy, competiția suport a Formulei E), oficialii producătorului britanic spun că exemplarul folosit la Nurburgring este unul de serie fără modificări suplimentare. Sub capotă se află același sistem electric de propulsie capabil să ofere 400 de cai putere și 696 Nm, iar accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 4.8 secunde.

Conform oficialilor Jaguar, prețul pentru un singur tur este de 149 de euro, iar rezervările pot fi făcute și online.

Pe lista modelelor disponibile se află și un Jaguar SV Project 8, exemplar introdus în programul de la Nurburgring la finalul anului trecut. Cei care doresc un tur rapid cu SV Project 8 vor avea de plătit 249 de euro.

Comentarii (1)

  • Catalin
    Tocmai pentru ca ''oficialii producătorului britanic spun că exemplarul folosit la Nurburgring este unul de serie fără modificări suplimentare.'', recomand vizionarea testului elanului cu acest model:

    https://www.youtube.com/watch?v=VIijZptN8FY

    Electronica respectiv ESC-ul cam franeaza acest model.
    Momentul interesant este la 2:03, cand se observa clar blocarea rotii stanga fata. Sunt multe masini din clasa B, ce se descurca mai bine la acest test.
    Viata bate filmul.
    Iar filmul celor de la km77.com bate reclama.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru