Jaguar pregătește ultimele detalii înaintea debutului mondial al primului său SUV din istorie. F-Pace a fost deja prezentat în mai multe fotografii de tip teaser, iar acum revine cu noi informații despre șasiu și modul în care a fost acesta calibrat de către inginerii britanici.
Într-un comunicat oficial, Jaguar anunță că noul SUV va beneficia de o suspensie Integral Link pe puntea spate și de sistemul Torque Vectoring, ceea ce îi va garanta confort, dar și stabilitate. Nu e de mirare că Jaguar se referă la crossover-ul său ca la un vehicul de performanță, creat pentru cei care iubesc să conducă.
Mare parte din tehnologiile folosite pentru a îmbunătăți modul de rulare sunt derivate din cele folosite de coupe-ul F-Type. Mai mult, britanicii susțin că direcția asistată electronic va oferi mai mult feedback decât în cazul coupe-ului sportiv, o declarație ambițioasă care va trebui probată în cadrul primelor teste cu presa.
Tot atunci se vor simți și atuurile noii platforme din aluminiu, pe care este dezvoltat noul F-Pace. Aceasta asigură o masă totală redusă și o rigiditate structurală mare. Ținuta de drum va fi influențată și de o aderență sporită, garantată de folosirea unui sistem de tracțiune integrală cu funcție torque-on-demand, capabil să calculeze valoarea cuplului trimis către fiecare roată.”Nu am făcut nici un fel de compromis sau excepție: noul F-Pace trebuie să fie un adevărat Jaguar și trebuie să livreze ADN-ul dinamic al mărcii. Am testat ținuta de drum și manevrabilitatea în condiții limită, la diferite temperaturi, iar rezultatele oferite au fost o recompensă plăcută pentru cel de la volan. Totodată, SUV-ul a fost comfortabil și silențios. Imediat ce vei urca la volan vei înțelege că este mașina potrivită”, a declarat Mike Cross, inginerul șef responsabil cu integritatea vehiculului.
Comentarii (0)