Jaguar F-Type Coupé, probabil cel mai frumos model al englezilor, a debutat astăzi la Los Angeles

de Sebastian Toma
Miercuri, 20.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jaguar a prezentat versiunea Coupé a lui F-Type la Salonul Auto de la Los Angeles. Odată cu noua caroserie, Jaguar lansează oferă pentru aceasta şi o versiune de performanţă "R", care asigură 550 CP.

Esential 4.2 secunde îi sunt necesare lui F-Type Coupé R pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.
Jaguar F-Type Coupé a fost dezvelit la Salonul Auto de la Los Angeles în versiunea de serie. Modelul britanic va fi disponibil comercial începând cu primăvara anului viitor şi va avea trei motorizări în gamă. Toate motorizările sunt oferite în standard în compania unei transmisii automate cu opt trepte, realizată de ZF, care livrează puterea roţilor din spate. O noutate faţă de gama F-Type Roadster o reprezintă disponibilitatea unui model de performanţă, care va fi oferită doar pentru Coupé, nou şi pentru decapotabilă. Versiunea R a lui F-Type preia motorul V8 supraalimentat de la XKR-S şi XKR-S GT, care livrează 550 CP şi este capabil să asigure un sprint 0-100 km/h în doar 4.2 secunde.

Între timp, motorizarea entry-level în gama F-Type Coupé este un V6 de 2.995 cmc, care livrează 340 CP şi 450 Nm.

Versiunea S a lui F-Type Coupé beneficiază de o versiune mai puternică a acestei motorizări, care livrează 380 CP şi 460 Nm. Diferenţa de putere dintre cele două motorizări se reflectă în performanţele oferite, versiunea S fiind mai rapidă până la sută cu 0.4 secunde, necesitând 4.9 secunde pentru manevra respectivă şi cu 10 km/h mai rapidă în ceea ce priveşte viteza maximă limitată electronic, fiind capabilă să atingă 275 km/h. Cel mai puternic membru al gamei F-Type Coupé poate să atingă 300 km/h.

Jaguar F-Type Coupé este oferit în compania a două tipuri de plafon, unul metalic şi unul din sticlă, englezii explicând că alegerea plafonului vitrat nu afectează în niciun fel rezistenţa torsională a caroseriei, datorită faptului că structura caroseriei este ranforsată în numeroase puncte. Portbagajul versiunii Coupé a lui F-Type oferă 407 litri, cei de la Jaguar anunţând că acesta poate să găzduiască două genţi destinate jucătorilor de golf. Lista de opţionale a lui F-Type Coupé include şi un sistem de frânare carbon-ceramic, disponibil doar pentru versiunile R şi S ale sportivei britanice.

Via Jaguar

Comentarii (19)

  • Brembo
    Arata incredibil!!!!!
    27 5
  • Frumoasa masina,nota 10 pt design.
    18 5
  • Ce sa mai comentam la el ? Arata prea bine...impecabil...nu are defect.
    19 7
  • Nu mai stiu de cand nu m-am mai uitat atat de mult la poze cu un exterior. Arata fabulos!
    17 5
  • Si pretu'? care-I pretul pt Aston Martinu" asta pentru bogati mai saracuti?
    4 10
  • Dacia Plant
    Nu arata perfect, incredibil sau cum vreti sa-l numiti. Cel putin nu din punctul meu de vedere. Dar imi place foarte mult si mi-as dori o astfel de masina. Motorizarile par excelente. Motorizarea entry-level are 3.0litrii si 340cp. Deci foarte tare daca stam sa ne gandim ca 335i are 306cp si e bi-turbo. Tot bi-turbo cred ca este si la Jaguar. Astept sa-l vad pe strada in varianta V8.
    6 12
  • Cel mai frumos Jaguar de la E-type incoace.
    12 6
  • pare un hibrid intre mercedes sls si ferarri berlinetta
    5 2
  • 1. Jaguar F-Type R --- 5.0 Supercharged , 550CP si 680Nm : 0-100 in 4.0 secunde - 1650kg. ( injectie directa, supraalimentare, sistem de distributie DOHC - adica 4 camshaft-uri)
    2. Dodge Challenger SRT8 392HEMI ---- 6.4 Natural aspirat , 470CP si 640Nm : 0-100 in 4.4 secunde la o greutate de 1920kg. (injectie INdirecta, sistem de distributie cu un singur ax cu came)

    Deci o intirziere cu jumatate de secunda pana la 100km/h avand 270kg in plus , 80CP in minus si 50Nm in minus...."not baad, Jaguar"..
    7 11
  • @blower
    Am inteles ca est fan America dar sa stii ca noi aici vorbim limba romana. Era greu sa scrii 4 axe cu came .... va americanizati toti.

    Bravo Jaguar! nota 10!
    13 9
  • faina masina.....si 550 hp pe un coupe 'mai micut' suna bine.....
    4 2
  • @bloewer?
    Si consumul? Dublu? Sau eficientizarea motoarelor pentru regulile stricte europene nu mai conteaza?
    E euro 5 sau 6 ca si Jaguarul? Nu prea cred!
    2 10
  • @@blower? , consumu e similar cu cel de pe F-Type.
    Date oficiale: F-Type face 16MPG iar SRT8 face 14MPG , deci e super, daca luam in considerație ca motoru de le Chally trebuie sa miște 300kg in plus aproape :)
    6 4
  • @@blower , un Camaro SS de 436Cp cu V8 de 6.2 litri obține un consum mixt de 22 litri la suta daca e turat permanent la maxim. Pun pariu cu toti utilizatorii Automarket ca un Jaguar F-Type R obtine un consum mai mare de 22 litri la 100km in mixt daca e turat permanent la maxim. 550CP se obțin la sarcina de 100% la fel și la Camaro cei 436CP sunt folositi la sarcina 100%. Cum Puterea= Lucru mecanic/unitate de timp , și cum stim ca LUCRUL MECANIC se face pe baza de ENERGIE, iar ENERGIA se obtine din BENZINA ARSA, rezulta a o putere mai mare a motorului inseamna o cantitate MAI MARE de energie ( deci de benzina) transformata in lucru mecanic.

    Daca nu credeti asta va dau vreo citeva exemple de comparație intre masini, lucru ce confirma ca NU VOLUMUL dicteaza CONSUMUL , ci potența motorului !!!!
    9 3
  • @@blower , Dodge Challenger SRT8 392HEMI an productie - 2013 are norma de poluare EURO 5 ! Cine nu crede - demonstrez !
    7 4
  • Doar mie nu imi place design-ul masinii? Nu pare deloc unitar, partea frontala este din alt film fata de partea din spate. Au apropiat-o prea mult de Aston Martin si nu cred ca e bine pentru identitatea de marca.
    7 4
  • design fara personalitate
    2 5
  • nu conteaza
    aduce usor, in linii mari, cu batranul e-type...doar ca are vreo 50 de ani de evolutie
    3 0
  • @ar0gantul
    mare retardat mai esti ba.nu stiu daca ti-ai propus sa enervezi lumea cu singurele tale cuvinte stiute sau pur si simplu esti maimuta.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru