Seria interminabilă de teasere care ne-au prezentat bucăți mici din cel mai nou model al celor de la Jaguar s-a încheiat în seara zilei de luni, 14 septembrie, moment în care marca britanică a ridicat cearșaful de pe primul SUV din istoria sa de 80 de ani. Noul Jaguar F-Pace este un pariu riscant pentru brandul din Albion, pentru că aceasta intră în zona ocupată de Land Rover, însă analizele de piață realizate de oamenii de marketing ai mărcii arată că potențialul unui astfel de SUV este unul foarte ridicat în termeni de volume de vânzare.
Una peste alta, noul F-Pace se prezintă ca un crossover construit pe platforma pe care Jaguar produc XE și XF, de exemplu, ceea ce înseamnă, în termeni tehnici, că noul SUV al mărcii își bazează construcția pe mult aluminiu și că nu iese din convenționalul Jaguar decât la nivelul dimensiunilor exterioare. De altfel, în ceea ce privește formele, designerii Jaguar jură că au păstrat esența mărcii și că o duc mai departe într-un pachet diferit.
Și au parțial dreptate: în designul noului F-Pace regăsim linii familiare pe care le-am observat deja pe coupe-ul F-Type sau pe sedanurile XE și XF.Ca dimensiuni, Jaguar F-Pace se apropie de cele ale lui Porsche Macan, model cu care va rivaliza, de altfel, în ceea ce privește proprietățile dinamice și probabil și la capitolul preț. Altfel spus, F-Pace este la fel de mare ca un BMW X3, oferind un ampatament generos (2.87 metri) care este utilizat în totalitate pentru confortul și spațiul pasagerilor. Merită subliniat designul clasic și elegant de la interior, bordul fiind dominat de un display TFT care va găzdui centrul de comandă pentru sistemele de entertainment. De notat și faptul că ceasurile analog pot fi înlocuite la cerere cu un display cu diagonala de 12 inch și că F-Pace vine cu un sistem Head-Up Display laser care promite o vizibilitate excelentă a elementelor proiectate pe parbriz indiferent de starea vremii.
La nivelul motorizărilor, F-Pace preia ceea ce oferă deja frații săi XE și XF.
Vorbim de un turbodiesel de 2.0 litri care dezvoltă 180 CP, de un turbodiesel V6 de 3.0 litri care ajunge la 300 CP sau de un motor V6 benzină supraalimentat de 3.0 litri care duce plaja de puteri disponibile pe modelul britanic până la 380 de cai. Puterea este transferată cu ajutorul transmisiei automate cu opt trepte unui sistem de tracțiune integrală spre toate roțile, însă în condiții normale vorbim de o repartiție care favorizează propulsia, deci comportamentul sportiv. Apropo de acest aspect, suspensiile sunt preluate cu mici ajustări de la F-Type, iar jantele disponibile ajung la dimensiuni record în acest segment: 22 de inch.via Jaguar
In rest .. Te doare capu' cand vezi unde au putut sa puna pe usa butoanele pt actionarea geamurilor electrice :((
Dan_gc ai un mare plus de la mine :))
Nu ai inteles nimic din ce a zis userul de sus. Am sa-ti traduc eu frustratule, stiu ca realitatea e dura pentru tine, stiu ca ai ochelari de cal, dar poate asa intelegi, desi ma indoiesc ca tartacuta ta de creier de gugustiuc va pricepe ceva, pur si simplu esti blocat.
Ti se pare tie ca RX seamana cu NX sau invers ? Nu vezi ca spui numai balarii ? Unde ai vazut tu mah ca RX are semnatura ''L'' ( ledurile de zi ) pusa separat ca la NX ? Partea laterala si spatele la fel, nu au nici cea mai mica legatura cu designul lui NX . Stiu, frustrarea iti iese prin pori, dar trebuia sa iti spuna careva asta. In alt sens de idei, IS de cand are semnatura ''L'' unita cu farurile ca la GS ? Mai baga o berica si fa o tura cu bemveul tau, asculta o manea caci te carcaterizeaza frustrarile tale sunt caracteristice unui cocalar care nu stie nimic pe lumea asta decat BMW ...... stiu ca te doare, dar trebuia sa-ti zica cv treaba asta. Cu oameni ca dan grecu , nu trebuie sa vb cu ei , trebuie sa trageti apa , dar dupa apare iar.
http://www.automarket.ro/tv/diverse/protest-radical-un-sud-coreean-i-a-distrus-mercedesul-de-150000-de-euro-cu-crosa-de-golf-5071.html
Mai bine ne-ar spune frustratii de marci germane cum de acest S63AMG nou nout l-a lasat in pana de 3 ori ? Ba mai mult a mai fost semnalat un caz de incendiu la un alt w222 cumparat de 2 saptamani de un alt proprietar . Stiu ca adevarul doare, dar poate ne lamuriti si pe noi cu ''calitatea'' germana .
Hai Dan Grecu , zi-ne ce se intampla cu ''cea mai tare limuzina a tuturor timpurilor S class'', chiar atat de ''calitativa'' sa fie ?