Jaguar F-Pace a primit o actualizare importantă la actuala generație, iar constructorul britanic o operat modificări doar în zonele despre care a considerat că au nevoie de îmbunătățiri.
Designul exterior este în mare parte același, iar singurele noutăți vizuale sunt estetica mai "curată", farurile LED de dimensiuni mai mici sau o nouă grilă. De asemenea, britanicii au operat modificări și la stopuri, care oferă acum o semnătură diferită.
În schimb, modificările la interior sunt mai ample și vizează în primul rând cele două ecrane. Ecranul central este curbat, are o diagonală de 14.1 inch (comparativ cu 10 inch pentru actuala generație), iar sub acesta se regăsesc o serie de butoane fizice, inclusiv cele pentru controlul climei.
Sistemul de infotainment este acompaniat de un instrumentar de bord digital de 12.3 inch care utilizează noul software Pivi Pro, despre care Jaguar afirmă că oferă timpi de răspuns mai mici și meniuri mai intuitive.
O altă noutate la interior este împrumutarea volanului disponibil pe modelul electric I-Pace, inclusiv în privința butoanelor capacitive, la care se adaugă ambianța în 10 nuanțe de culoare și un sistem audio Meridian cu 14 boxe.
Din punct de vedere tehnic, F-Pace oferă 6 versiuni de motorizare.
Fanii motoarelor diesel pot alege motorul turbo de 2.0 litri cu 4 cilindri cu sistem micro-hibrid disponibil în versiuni de 163 CP și 204 CP, dar și motorul turbo de 3.0 litri cu 6 cilindri cu sistem mild-hybrid de 300 CP.Există și două motorizări pe benzină, și anume cu cu motor de 2.0 litri si2 50 CP și una cu motor cu 6 cilindri de 400 CP și sistem micro-hibrid.
În premieră, Jaguar F-Pace facelift va putea fi achiziționat și într-o versiune plug-in hybrid cu motor pe benzină de 2.0 litri și un motor electric de 147 CP. În total, sistemul oferă 404 cai putere și un cuplu de 640 Nm. Indiferent de alegere, clienții primesc cutie de viteze automată cu 8 trepte și sistem de tracțiune integrală standard.
Versiunea PHEV are o baterie de 13.6 kW care oferă o autonomie maximă de 53 de kilometri.
Via Jaguar
Comentarii (2)