În timp ce România este fascinată de rezultatele excelente ale jucătoarelor de tenis care ne reprezintă ţara în competiţiile internaţionale, cu echipa de Fed Cup calificată între primele opt ale lumii, organizatorii turneului de la Wimbledon se pregătesc de ediţia 2015 a unuia dintre cele mai importante evenimente ale anului în lumea sportului alb. Şi pentru că un turneu de asemenea calibru, unul dintre cele patru Grand Slam-uri ale lumii, are nevoie de un partener auto pe măsură, organizatorii Wimbledon-ului au anunţat că Jaguar este marca aleasă pentru a transporta jucătorii şi oficialii prezenţi între 29 iunie şi 12 iulie la All England Lawn Tennis and Croquet Club.
Jaguar le va oferi oficialilor de la Wimbledon 170 de maşini care vor acoperi întreaga gamă de modele ale mărcii: de la noul XE trecând prin XF şi terminând cu luxosul XJ, nava-amiral a brandului britanic.
"Wimbledon este un simbol britanic, recunoscut în toată lumea ca vârf al sportului internaţional.
Nu există un eveniment similar la nivel mondial", spune Laura Schwab, directorul de marketing al biroului britanic Jaguar. Tim Henman, fost număr 4 mondial ATP şi aflat acum în comitetul de organizare al turneului, salută şi el legătura dintre ceea ce numeşte două branduri de top ale Marii Britanii: "Dacă despre Wimbledon se vorbeşte ca despre turneul de tenis prin excelenţă şi dacă acesta este recunoscut ca un eveniment fundamental în calendarul britanic, se poate vorbi şi despre Jaguar ca fiind chintesenţa luxului britanic. Cele două se completează reciproc foarte bine", spune fostul tenisman britanic, care a ajuns la 40 de ani şi a lăsat în urmă o carieră cu 11 turnee câştigate şi cu patru prezenţe în semifinalele de la Wimbledon.Semnarea colaborării dintre Jaguar şi Wimbledon a avut şi un oaspete special: Jose Mourinho, managerul echipei londoneze Chelsea. Acesta a participat la eveniment ca ambasador Jaguar şi este prezent şi în clipul care marchează oficializarea legăturii dintre cele două branduri britanice.
Comentarii (0)