Primul model care va primi noua platformă este o berlină premium de segment C sau D, care va debuta în 2015. La fel ca platforma, conceptul prefigurează o nouă gamă de motorizări, dezvoltată în Regatul Unit împreună cu inginerii Land Rover. Aceste propulsoare vor asigura emisii reduse pentru ambele game, alături de performanţe de top pentru modelele cu veleităţi sportive.
Indiferent dacă vor construi sau nu o versiune de serie a lui C-X17, Jaguar va folosi noua arhitectură din aluminiu pentru noile sale modele. Conceptul C-X17 Sport prezintă şi un interior futurist, care integrează tehnologia Interactive Surface Console. Aceasta este o reţea de afişaje care îndeplinesc funcţiile de infotainment ale vehiculului într-un mod cât mai elegant şi inovator. Sistemul multimedia rezultat al lega pasagerii între ei şi le-ar furniza o legătură cu lumea exterioară prin intermediul reţelelor sociale şi al internetului. Conceptul de 4.718 milimetri lungime şi 1.959 milimetri lăţime are o gardă la sol de 213 milimetri şi un sistem de tracţiune integrală permanentă, care monitorizează activ nivelul de aderenţă şi împarte cuplul între punţi pentru a asigura performanţe optime.Via Jaguar
Comentarii (1)