Jaguar F-Type, superbul roadster al mărcii britanice, a reuşit să strângă o listă de aşteptare la fel de impresionantă precum cea a lui Range Rover Evoque. Se pare că englezii au reuşit să obţină echilibrul perfect între preţ, dotări, specificaţii, estetică şi dezirabilitate, deoarece Jaguar a anunţat că a reuşit să vândă jumătate din cota de producţie a lui F-Type stabilită pentru 2013. Asta înseamnă că, dacă un client comandă astăzi un F-Type, va ajunge să-l primească abia peste şase luni, dacă nu va fi vorba de o comandă mai specială, caz în care va avea şi mai mult de aşteptat.
Estimările interne ale mărcii Jaguar spun că segmentul de roadstere în care este încadrat F-Type reprezintă o piaţă de 75.000 unităţi pe an la nivel global, ceea ce înseamnă o cotă de 0.1 procente din totalul segmentelor auto globale. Adrian Hallmark, directorul mărcii Jaguar, spune că vânzările modelului F-Type nu sunt importante în materie de volum, mai ales când ne raportăm la dimensiunea nişei, acestea fiind importante prin plusul de imagine pe care îl aduce F-Type mărcii, 90% dintre clienţii lui F-Type fiind noi pentru Jaguar.
Indiferent de motorizarea aleasă, Jaguar F-Type este oferit în standard alături de o transmisie automată Quickshift cu opt trepte. Versiunea S a lui F-Type vine şi cu o funcţie Dynamic Launch, care permite obţinerea unui demaraj mai bun la startul de pe loc. Noul F-Type va avea manevrabilitatea asigurată de o suspensie faţă cu braţe duble în formă de A realizate din aluminiu, iar suspensia spate va prezenta aceeaşi configuraţie.Via Carscoop
Comentarii (1)