Potrivit unor informaţii dezvăluite de publicaţia Autogespot, Bugatti Chiron va deveni cea mai rapidă maşina din lume, întrucât va fi capabilă să atingă o viteză maximă de 500 km/h, cu aproape 100 km/h mai mult decât versiunea Super Sport a lui Veyron, care ajunge la 430.9 km/h.
Dacă va fi confirmată, această performanţă de invidiat se va datora unui motor W16 cu patru turbine cu capacitatea de 8 litri, capabil să genereze 1.500 de cai putere şi un cuplu de 1.500 Nm.
În acelaşi timp, transmisia va fi asigurată de o cutie de viteze DSG în şapte trepte.De asemenea, Chiron va avea nevoie de numai 2.3 secunde pentru a ajunge la 100 km/h şi de 15 secunde pentru a atinge 300 km/h. Cu o astfel de maşină, dacă infrastructura ar fi suficient de bună, iar legislaţia rutieră ar permite atingerea unor astfel de viteze, ai putea parcurge distanţa Bucureşti - Arad de 515 km în ceva mai mult de o oră.
Pentru moment există doar fotografii neoficiale cu Chiron, care cel mai probabil va fi inspirat din conceptul Bugatti Vision Gran Turismo, prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt din luna septembrie.
Preţul? Evident, nu va fi unul accesibil. Pentru moment, se speculează că Bugatti Chiron va costa undeva între 2.2 - 2.5 milioane de euro. Supercarul va debuta oficial cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, care îşi va deschide porţile în martie 2016.
Via L'Argus
2.3 secunde pana la suta e un timp destul de rezonabil....avand in vedere ca masina va fi 'destul' de grea.....e vorba totusi de tractiune de aderenta de presiunea in pneuri de temperaturi nu doar de putere bruta.......
0-100km/h conta in anii 90.
La nivelul de performanta la care s-a ajuns, indicatoarele cele mai corecte cred ca sunt top speed si acceleratia 0-300, 300-0 asa cum face Keonigsegg.
0-300 este este o indicatie de circuit/pista. Poate ne gandim si de faptul ca aceste masini nu vor fi conduse doar de piloti pe circuite/piste, ci vor fi conduse si de soferi amatori ca pe masini de strada ( pe drumuri publice in speta ). Deci 0-100 este un punct de reper .
haha sau hoho ca e perioada, fraza de m-ai sus prinde numa la aia gen "mamaruta, carpatos" si restu din zona aia. Ai parcurge distanta aia chiar daca nene cap de creta/infrastructura te-ar lasa cu minim 5 opriri in statia de alimentare, cat 80l la 100 km consuma la viteza de 500 km/h?!. Dar na stiri scrise fara gandire de uimit audienta inapta, o moda generala din pacate
In plus aceasta masina nu se compara cu absolut nimic. Nu pentru asta a fost gandita si nici nu s-a avut in vedere asa ceva. Ah, ca tu o faci si arunci cu rosii in ea, e altceva. Dar te intreb o chestie: daca acel Nissan ajunte la 100 km/h intr-un timp aproape la fel, ajunge la 400 km/h? Ca deh, are sprint de supercar.
Eu ti-am raspuns. Te rog sa imi raspunzi si tu ! Multumesc ...
Asemenea stiri, cum ca ai fi cel mai rapid pe lac, de parca de-asta ti-ai cumpara un GT-R, apar la rubrica de pe Automarket numita "o lume nebuna". GT-R-ul cred ca se poate lauda cu alte lucruri mult mai importante. In plus acel lac avea un strat de gheata. Este unul din motivele pentru care a putut fi traversat cu 300 km/h. Sa fi convinsa ca daca vorbeam doar de apa, viteza nu era suficienta. Deci experimentul asta... daca se poate numi experiment, nu este ceva iesit din comun. Este o chestie cool, o chestie fuc-ing cool care se supune legilor fizicii, pe care nu le-a inventat GT-R-ul acum. Este mai mult marketing cum ii placea cuiva de pe-aici sa spuna.
Si totusi, daca un Nissan ajunge la 100 km/h aproape la fel de rapid ca un Bugatti, ajunge si la 400 km/h? Ca sa nu zic 430 km/h sau peste. Tot nu mi-ai raspus. raportand lucrurile la 0-100 km/h cum ai spus, doar vorbim de masini supersport, nu?
Tu vorbesti de performante de +2.5secunde si le compari ca asemanatoare cu 2.3secunde.
In lumea asta a masinilor, dupa ce scazi de la secunda 5 in jos de exemplu, trebuie sa muncesti foarte mult pentru fiecare sutime, de la secunda 3 in jos nici nu are rost sa mai discutam, intervin cifre pe care nu le-am putea numara.
BUGATTI nu inseamna numai sprintul 0-100 sau 0-400. Sunt masini modificate si mai rapide. BUGATTI ofera ceva aparte, ofera pe langa calitate foarte ridicata, mult lux, ofera o fiabilitate foarte buna.
O masina modificata la fel de rapida are un scaun scoica, un volan fara air-bag, o cusca de protectie, confort 0, dupa cateva ture se strica ceva la ea.
--------------------------
''capabilă să atingă o viteză maximă de 500 km/h, cu aproape 100 km/h mai mult decât versiunea Super Sport a lui Veyron, care ajunge la 430.9 km/h''
@S, Pai da ..... 0,2 sec este chiar o diferenta COLOSALA. Atat de >MARE< incat nici macar Steve McQueen nu ar fi simtit diferenta, dar un sofer amator de B ? :))))))) . In lumea masinilor dupa ce scade de la 5 in jos se ''munceste'' mult doar pt profit fiindca ca diferente nu se observa nimic. E ca si cum ai compara 2.0 145CP vs 2.0 165CP benzina de la Mazda . Diferenta de performante este de 0,4 sec in acceleratia 0-100 . Asadar pentru ce sa mai dai inca 5 mii euro in plus pt a castiga aceasta diferenta insesizabila ? Daca doresti intr-adevar o performanta cat de cat mai buna, cu 300-400 euro faci un chip si vei obtine poate chiar mai mult de o secunda, in functie de motor.si tot vei iesi mai ieftin .
"Acel lac este LOGIC ca avea un strat de gheata, ce ai vrea ? Ca o masina sa ''innoate'' prin lac ? :)))) Cu atat mai LOGIC ca putini pot exersa acest experiment."
Pai tocmai asta e. Performanta pe care a reusit-o acel Nissan pe gheata o poate reusi orice masina sport sau supersport. Nu ai inteles ce legatura avea mesajul meu si o eventuala lipsa a ghetii. Si nu este vorba de tractiune, ci de viteza raportata la suprafata de rulare, in cazul de fata de capacitatea ei de a sustine greutatea masinii (adica de caracteristicile ghetii). Se poate merge si pe apa, in loc de gheata DAR asta inseamna niste lucruri foarte diferite. Nu ma apuc acum sa-ti explic ca nu are rost sa o dam si mai rau in off topic. Tine de fizica treaba asta si daca esti curios iti recomand sa te interesezi. La o asemenea viteza, de 300 km/h, nu era neaparat nevoie de o gheata suficient de solida care sa mentina in totalitate greutatea masinii. In schimb, daca masina mergea mai incet, greutatea ei apasa mai puternic pe gheata si era foarte posbil sa se sparga si evident chestia asta cool devenea un dezastru.
Ok, succes !