COMPACTELE, RESPONSABILE DE CREŞTERE
Creşterea celor de la Mercedes-Benz se datorează atât noilor modele de segment compact, cum ar fi A-Klasse, B-Klasse şi CLA, cât şi facelift-ului lui E-Klasse. Rivalii de la BMW au crescut datorită noilor versiuni ale lui Seria 3 şi a gamei de SUV-uri, în timp ce a Audi profită, la rândul său, de gama sa de compacte, reuşind să-i depăşească luna aceasta pe rivalii de la BMW. Toate cele trei tabere aşteaptă creşteri în viitorul apropiat, semn că ne aşteaptă un duel interesant în 2013 în clasamentul de vânzări al segmentului premium. Mai mult decât atât, reprezentanţii Audi şi reprezentanţii Mercedes-Benz au anunţat că au ales anul 2020 pentru ca mărcile lor să obţină supremaţia în clasamentul vânzărilor de automobile premium la nivel global.
BMW RĂMÂNE LIDER
"Continuăm să ţintim o creştere a volumului de vânzări pentru întregul an şi, prin aceasta, un nou vârf în vânzările globale de automobile noi. Avem o gamă foarte puternică de modele, şi suntem foarte încrezători în rezultatele viitoarelor modele noi, cum ar fi Seria 4 şi noul X5, care vor creşte vânzările în următoarele luni", explică Ian Robertson, şeful departamentului de vânzări de la BMW.
În primele şapte luni ale anului, Mercedes-Benz a vândut 811.227 unităţi, marcând o creştere de opt procente a vânzărilor. Însă, Audi ocupă cu fermitate locul doi, în faţa rivalilor din Stuttgart, datorită unei creşteri de şapte procente, care a dus la un total de 911.800 unităţi vândute la nivel mondial. Bavarezii de la BMW au avut şi ei o creştere de opt procente a vânzărilor în primele şapte luni ale anului, totalizând 932.848 unităţi. Mercedes-Benz a pierdut poziţia a doua în clasamentul global al vânzărilor în faţa celor de la Audi în 2011.Via AutomotiveNews (înreg.)
Vanzari luna Iulie: MB - 116.790 unitati, BMW - 128.594, Audi - 131.300.
Total 2013: MB - 811.227, BMW - 932.848, Audi - 911.800
Vezi, nu era asa greu ;)