Italienii vor produce un supercar cu sase roti in 2009
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Covini C6W, supercarul proiectat de Ferrucio Covini acum mai bine de 30 de ani, ar putea intra in productie in 2009. Proiectul fusese abandonat spre sfarsitul anilor 1980, din cauza costurilor mari de dezvoltare.
Datorita imbunatatirilor in tehnologia suspensiilor hidro-pneumatice, cele patru roti directoare vor putea functiona in mod performant in diferite situatii de conducere. Problemele financiare au fost rezolvate si conceptul acestui model a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva, in anul 2004.
Din pacate, de la debutul de la Geneva nu au mai aparut noutati in legatura cu supercarul italian. Toate acestea s-au schimbat in momentul in care cei de la Autoweek au anuntat ca supercarul neobisnuit se pregateste pentru o serie de productie limitata ce va incepe in cursul anului viitor.
Covini spunea ca vehiculul cu sase roti este mai bun decat cele conventionale deoarece are o capacitate de franare mai buna, ofera mai multa aderenta si un confort mai mare si are o sansa mult mai mica de a acvaplana sau de a face un accident in cazul in care un pneu este perforat. Cu toate acestea, nimeni nu a mentionat modul in care se va comporta directia si cat de mare va fi rezistenta la rulare a vehiculului cu sase roti.
Cele patru roti din fata au dimensiunea de 16 inch fiecare, pe cand cele doua roti din spate au dimensiuna de 20 inch.Versiunea de productie va fi echipata cu acelasi motor Audi V8 de 4.2 litri cu care era echipat si prototipul. Acesta dezvolta 380 cai putere si 450 Nm, iar toata forta propulsorului va fi transmisa catre puntea spate printr-o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Covini C6W are un sasiu din otel tubular cu intarituri din fibra de carbon si cantareste 1.150 kilograme. Conform oficialilor companiei, modelul poate sa atinga viteze mai mari de 300 km/h.
Via | MotorAuthority
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (8)