Lansarea noului Alfa Romeo Giulia a fost primită cu aplauze de marea majoritate a publicului, designul fiind unul pe placul multora. Au existat însă și voci care au criticat aspectul noului Giulia pentru că se inspiră prea mult din liniile unui alt model popular din segmentul premium: BMW Seria 3.
Similaritățile l-au forțat pe Alessandro Maccolini, designerul șef Alfa Romeo, să vină cu o declarație oficială în cadrul unei reuniuni a oamenilor de creație italieni. ”Nu am copiat un BMW. Ne-am inspirat din trecutul nostru, în special de la popularul 156”, a declarat Maccolini.
Șeful departamentului de creație a vrut să evite astfel orice acuzație viitoare și să se asigure că publicul înțelege că noul Giulia este de fapt urmașul îndepărtat al lui 156. Modelul italian care a servit drept muză a fost un adevărat succes pentru brand, reușind să adune în anul 2000 nu mai puțin de 120.000 de vânzări globale.
În prezent, Alfa speră ca noul Giulia să poată ajuta brandul la fel de mult ca vechiul 156, ținta de vânzări pentru toate modelele mărcii, până la finalul acestui deceniu, fiind de 400.000 de mașini.Amânarea lansării noului Alfa Romeo Giulia lasă însă un gust amar pentru europeni, care așteptau noua versiune Quadrifoglio Verde la finele acestui an, cu un preț de 79.000 de euro. Abia anul viitor vor sosi primele exemplare. Odată cu ele, Alfa Romeo va introduce și noi versiuni de motorizare: o unitate de 2.0 litri benzină și una de 2.2 litri diesel. Ambele vor fi expuse în martie la Salonul Auto de la Geneva.
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/alfa-romeo-giulia-hoffnungstraeger-im-zeitplan-10226632.html