Italienii pierd doua saptamani pe an blocati in trafic
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Conform unui raport al guvernului italian care analizeaza traficul si efectele acestuia in marile orase ale Peninsulei, fiecare sofer din Italia pierde efectiv circa doua saptamani pe an stand in trafic. Transformat in bani, timpul pierdut de fiecare italian a dus la o calcularea unei medii de 810 de euro pe an la nivelul intregii tari.
Cei mai nefericiti soferi se afla in Roma, suma medie pierduta de fiecare roman din cauza faptului ca sta in trafic ajungand la 1351 de euro pe an. In clasament urmeaza Napoli (905 euro) si Genova (881 de euro). La capitolul locuri de parcare, cel mai prost sta Napoli, acolo unde densitatea de autoturisme este cea mai ridicata din intreaga Italie: 6270 de masini pe kilometrul patrat. Napoli este urmat in acest clasament de Milano (5302 masini/kmp), Torino (5413 masini/kmp). La celalalt pol, cele mai aerisite orase sunt Venezia (cu 352 de masini/kmp), reggio Calabria (595) si Messina (886).
Desi Napoli se afla pe primul loc ca aglomeratie, orasul italian recupereaza la capitolul accidente.
Cu doar 3.8 accidente la fiecare 1000 de masini, Napoli se afla pe antepenultimul loc, doar Palermo si Venezia inregistrand mai putine accidente. In schimb, Milano (cu 14.1 accidente/1000 de masini), Firenze (11.4) si Genova ocupa primele locuri la acest capitol.via | Omniauto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (1)