ITALIA: Politicienii atacă declaraţiile lui Marchionne legate de fabricile Fiat
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sergio Marchionne, şeful alianţei Fiat-Chrysler, a declarat duminică seara că Fiat s-ar descurca mai bine dacă ar renunţa la producţia din Italia. Marchionne este la cârma Grupului Fiat din 2004, iar concernul italian este cel mai mare grup industrial din Peninsulă. Potrivit lui Sergio Marchionne, toate cele cinci fabrici Fiat din Italia nu ar putea să atingă acelaşi nivel de productivitate cu o uzină Fiat din Polonia indiferent cât de tare s-ar strădui. Aceste declaraţii i-au enervat la culme pe politicienii italieni, care au sărit să-şi prezinte indignarea.
"Marchionne s-a dovedit a fi mai mult canadian decât italian cu această afirmaţie. Compentariile sale ar fi normale dacă veneau de la un manager de altă origine. Dacă Fiat este un gigant industrial, acest lucru s-a întâmplat deoarece contribuabilii italieni au prevenit de multe ori colapsul producătorului respectiv.", a declarat Gianfranco Fini, liderul unui grup de deputaţi de centru-dreapta care s-a separat de partidul aflat la guvernare.
Afirmaţiile lui Gianfranco Fini s-au legat astfel de emigrarea lui Marchionne în Canada atunci când acesta avea 14 ani.
Liderul celui mai mare concern industrial din Italia este un italian care şi-a petrecut copilăria în ţara natală, ca apoi să îşi continue studiile în Canada. Acest lucru nu a făcut decât să îl transforme pe unul dintre cei mai buni manageri ai industriei auto în ţintă pentru politicienii italieni. Sergio Marchionne este văzut de mulţi ca fiind salvatorul Grupului Fiat prin strategiile sale de renaştere ale concernului.Nu toţi politicienii italieni l-au criticat pe Marchionne pentru declaraţiile sale. Pier Fernando Casini, liderul patridului de opoziţie UdC, a declarat: "Marchionne nu ar trebui să fie demonizat. Chiar dacă Fiat a primit sprijin guvernamental în trecut. El are o sută de motive bune pentru a-şi justifica afirmaţia, cum ar fi cele legate de pierderea competitivităţii sau de faptul că străinii nu investesc în Italia.". Astfel, părerile lui Sergio Marchionne nu sunt văzute cu ochi răi de toţi politicienii italieni, semn că sunt şanse ca acesta să primească sprijin din alte părţi în cazul în care alegerile ar schimba partidul de guvernământ.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Fiat in Romania
-
Fiat 124 Spider Preţ: 27.727 - 31.535 €
-
Fiat 500 facelift Preţ: 12.332 - 16.363 €
-
Fiat 500C facelift Preţ: 14.810 - 18.331 €
-
Fiat 500L Preţ: 14.491 - 23.800 €
-
Fiat 500L Living Preţ: 17.466 - 20.633 €
-
Fiat 500L Trekking Preţ: 17.755 - 21.497 €
-
Fiat 500X Preţ: 17.946 - 27.109 €
-
Fiat Doblo Panorama Preţ: 15.025 - 19.290 €
-
Fiat Fullback Preţ: n/a - 35.700 €
-
Fiat Panda facelift Preţ: 9.816 - 18.017 €
-
Fiat Punto facelift Preţ: 9.551 - 13.550 €
-
Fiat Qubo Preţ: 12.150 - 16.442 €
-
Fiat Tipo Preţ: 12.109 - 19.392 €
-
Fiat Tipo Hatchback Preţ: 13.222 - 19.282 €
-
Fiat Tipo SW Preţ: 14.293 - 20.353 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
-
OFICIAL: Kia EV3 este Mașina Anului 2025 în lume
Comentarii (2)