Esential
650 | de cai putere dezvolta Audi RS6 Avant dupa interventia celor de la IMSA. |
13.8 | secunde ii sunt necesare break-ului tunat de IMSA sa ajunga de la 0 la 200 de km/h. |
650 | de cai putere dezvolta Audi RS6 Avant dupa interventia celor de la IMSA. |
13.8 | secunde ii sunt necesare break-ului tunat de IMSA sa ajunga de la 0 la 200 de km/h. |
Casele germane de tuning sunt cuprinse de febra Audi RS6 Avant. Dupa ce B&B, MTM si ABT s-au intrecut in creatii care mai de care mai indraznete, B&B reusind sa creeze chiar cel mai puternic exemplar de pe piata, a venit randul unui alt tuner german sa isi dovedeasca maiestria.
Este vorba de tunerii de la IMSA, care ne-au obisnuit pana in prezent cu reinterpretari ale supercarurilor produse in Sant'Agata Bolognese. Nemtii se pare ca si-au dorit foarte mult sa modifice si un RS6 Avant, modelul din Ingolstadt dovedind de altfel ca poate rivaliza supercaruri de renume cum sunt cele produse de Lamborghini.
IMSA a incercat sa personalizeze cat mai bine break-ul german fara sa isi propuna atingerea vreunui record de putere, asemeni rivalilor de la B&B. Rezultatul este usor de intuit: multumita recalibrarii sistemului ECU si a inlocuirii sistemului de evacuare, IMSA a reusit sa stoarca din motorul V10 de 5.0 litri 650 de cai putere si un cuplu motor de 745 Nm.
Performantele sunt si ele cu mult peste cele ale versiunii standard: timpul de acceleratie de la 0 la 100 de km/h a scazut pana la 4.2 secunde de la 4.6 secunde iar viteza maxima pe care o poate atinge acum break-ul este de 300 de km/h.
Un alt detaliu important este timpul de acceleratie de la 0 la 200 de km/h: doar 13.8 secunde.La nivel exterior IMSA a mai operat o serie de modificari discrete: a coborat garda la sol, a inlocuit jantele standard cu unele de 20 de inch din aliaj usor, imprumutate de la un kit pentru Gallardo, si a echipat break-ul cu pneuri de performanta de 275.
via | CarScoop
Comentarii (3)