Ipoteze: Un A5 special pentru centenarul Audi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce Audi a lansat acum o luna un pachet aniversar pentru unele dintre modelele sale, denumit sugestiv "100 Years of Audi", constructorul german a anuntat ca implinirea primului centenar va fi celebrata si printr-un model de sine statator, care deocamdata este tinut sub secret strict de catre inginerii de la Ingolstadt.
Din cate se pare, modelul pe care Audi il pregateste va fi bazat pe actualul coupe A5 si va fi construit in spiritul celebrelor modele Quattro, pe care Audi le-a aliniat la startul probelor de raliu din anii '80. Pentru a se ridica la nivelul momentului si la cel al modelelor pe care le readuce in fata, modelul centenar va dispune de un kit special de caroserie, cu imbunatatiri aerodinamice evidente. In plus, modelul special va dispune de jante mai mari si de frane direct proportionale cu acestea, tabloul fiind completat de o multime de elemente din fibra de carbon.
Din punct de vedere estetic, modelul care va face trecerea in cel de-al doilea secol Audi va aminti de celebrele exemplare Quattro prin priza de aer tripla de la baza capotei si prin grilele din spatele celui de-al treilea geam lateral. Nu in ultimul rand, un sticker Audi plasat la baza usilor laterale va readuce in fata publicului iubitor de raliuri o imagine care a facut istorie acum un sfert de veac.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
In partea din fata este lucrat destul de curat. Nu-mi place modul in care ai integrat farurile de la R8 si nu impartasesc deloc ideea acelei fante de aer de deasupra grilei, care este in fapt un artificiu estetic pus pe seriile S, sub grila.
Nu-mi place nici gradient-ul cu sigla Audi de pe prag, care inspira tuning din targ.
Partea din spate este nereusita total. in primul rand ca nu ti-au mai iesit proportiile, iar geamul spate fara rama este integrat defectuos. Insa cel mai mult ma frapeaza acea "linie" neagra care eu o vad ori ca o continuare a ideii de la faruri sau ca pe o fanta cum aveau batranele Dacii 1300. In orice caz o ideea foarte proasta.
P.S.: La partea din spate te plictisesti sau ce naiba, ca si render-ul cu Dacia SUV este zbarcit grav de tot la posterior.