Esential
300 | de cai putere ar urma să dezvolte motorul V6 de 3.0 litri oferit de Audi viitorului Cajun. |
300 | de cai putere ar urma să dezvolte motorul V6 de 3.0 litri oferit de Audi viitorului Cajun. |
Porsche a făcut, se pare, o fixaţie pentru profit. După Cayenne şi mai apoi Panamera, constructorul din Stuttgart se pregăteşte să dea naştere unui nou model destinat mai mult cifrei de vânzări, decât tradiţiei sportive a brandului.
Este vorba despre fratele mai mic al actualului Cayenne, crossover-ul de lux dezvoltat pe platforma lui Audi Q5, confirmat deja de oficialii din Stuttgart. Botezat deja Cajun, mezinul gamei Porsche va debuta pe piaţă în versiune finală abia în 2013, împrumutând o serie de linii ale fratelui mai mare.
Având în vedere decizia de a folosi componente împrumutate de la Q5, ne putem aştepta ca modelul din Stuttgart să se încadreze în aceleaşi dimensiuni generale: o lungime de 4.57 metri şi un ampatament de 2.79 metri.
Referindu-se la viitorul Cajun, Porsche declara în luna noiembrie că "modelul a fost gândit pentru a atrage clienţi noi şi tineri în interiorul brandului. Principalele atuuri ale noului produs vor fi masa totală scăzută, manevrabilitatea deosebită şi agilitatea."
Având în vedere că Audi a fost desemnat de grupul Volkswagen să se ocupe de conceperea şi dezvoltarea viitoarelor SUV-uri ale concernului, este de aşteptat ca viitorul Cajun să adopte sub capotă o unitate foarte populară în gama colegilor din Ingolstadt.
Este vorba despre motorul V6 de 3.0 litri, supraalimentat, capabil să livreze un total de 300 de cai putere, bagaj suficient pentru fanii Porsche care nu vor dori să facă compromisuri la capitolul performanţă.Americanii de la Edmunds s-au grăbit să anticipeze deja liniile viitorului produs al laboratoarelor din Stuttgart şi au realizat o serie de prelucrări digitale ale viitorului Cajun.
via | insideline
ma da cat de nepasatori pot fi astia de la VAG......
cred ca toata lumea e constienta de criza sau ca e la moda utilizarea de platforme comune la greu insa pe vw chiar nimica nui mai opreste.......
bani astia ce fac din om.........
cred ca nui usor sa fi Becali........
Acum, Porsche nu e decat copia mai bine executata a originalului. Iar asta nu-mi convine. Asta se numeste nesimtire din partea lui pitchi ala. Lui i se flutura de traditie, imagine, etc. Sunt absolut sigur ca adevaratii fani sunt scarbiti de ce se intampla. Dar ce conteaza? cota de piata e in crestere, orice puzta-bleaga ce visa odata porsche acum il poate cumpara la colt de strada. A devenit la fel de "rar" ca si cocalarii danubiano-pontici.
Si am o intrebare. Pana sa faca panarama ori piperul ala, nu isi puteau dezvolta modelele? Ba da. Oferind un automobil incredibil ce in afara de condus putea fi si PILOTAT
Din punctul meu de vedere Porsche si-a pierdut aerul de exclusivitate devenind o marfa ca oricare alta indiferent daca se numeste 911, Cayman, Boxster. Nici nu ma mira atat timp cat pe site-ul oficial este evidentiata informatia "am vandut jdemii de exemplare"
DAR NU DESPRE ASTA ESTE VORBA
nu ma intereseaza, repet, nu ma intereseaza geniul managerial al celor de la WV. SUnt client si mi se flutura de asta. Eu sunt mai "limitat" iar punctul meu de inetres este produsul final (porsche in cazul nostru)
SI inca o chestiune: WV nu identifica nise de piata decat dupa ce le-au inventat ceilalti. Ultimul lucru ce se poate spune despre WV e ca sunt creativi.