Mercedes se confruntă din nou cu probleme din punctul de vedere al respectării testelor de emisii.
Publicația germană Bild am Sonntag susține că autoritățile suspectează că Mercedes a folosit un dispozitiv de trucare a emisiilor pentru modelul GLK.
Potrivit publicației, 60.000 de unități GLK produse între 2012 și 2015 vor fi verificate, după ce testele KBA au arătat că emisiile sunt respectate doar când “o anumită funcție este activată”.
Un reprezentant al grupului Daimler a transmis că Mercedes revizuiește faptele și cooperează pe deplin cu autoritatea KBA.
În urma investigațiilor KBA din anii trecuți, pentru acuzații similare, Daimler a ajuns la un acord cu autoritățile pentru ca un “update software” să fie aplicat unui total de 3 milioane de vehicule la nivel global.
“Acuzațiile că vrem să ascundem ceva sunt incorecte,” au transmis oficialii producătorului german.
Via Reuters, Automotive News
...Ei și? - ar putea întreba unii. O conexiune există însă, fiindcă doar așa a putut ajunge un fir din blana unui mistreț -- de pe bocancii lui Dităr Zece, taman întors de la Balc -- în motormanagementul GLK.
Alții susțin c-ar fi vorba de fapt de un fir din mustața lui Țiriac care a provocat micro-scurt-circuitul, dar oricum analizele de laborator su arătat că diferențele între fire sînt nule.
Ceva mai serios: departe de mine intenția de a-i scuza pe (diverși, nu doar nemți) producători, dar o parte din vină o au și UE-politicienii nu doar eco-marxiști, ci și habarniști cînd vine vorba de fezabilitatea implementării rapide a unor norme de emisii draconice.
Rezultatul (previzibil) e că toată lumea păcălește pe toată lumea. Sau măcar încearcă. :-P
Pai romanii sunt prea corecti, d-aia au fost si sunt trasi in piept de toti.