Mașinile electrice sunt din în ce mai prezente pe drumurile din întreaga lume, dar lipsa stațiilor de încărcare este o problemă de care se lovesc foarte des proprietarii acestui tip de vehicule. O companie britanică vine acum cu soluția: o baterie portabilă.
Numele său este ZipCharge Go și, momentan, a fost prezentată sub formă de prototip. Aceasta are o capacitate de 4 - 8 kWh și va permite încărcarea mașinilor electrice acolo unde nu se găsesc stații. Gândește-te la ea ca la o baterie externă pentru telefonul tău mobil.
Bateria are o putere de încărcare de 7.2 kW, iar timpul de încărcare este cuprins între 30 și 60 de minute. În funcție de capacitatea bateriei și încărcătorul on-board al mașinii, autonomia poate fi extinsă cu 32 - 64 de kilometri.
La rândul său, ZipCharge Go va putea fi încărcată la o priză normală în circa 3 - 4 ore. Fiind, practic, o valiză pe roți, aceasta poate fi depozitată în portbagajul mașinii.
Compania producătoare anunță că primele baterii vor ajunge la clienți în ultimul trimestru din 2022.
Acestea vor putea fi închiriate cu 57 de euro pe lună, prin intermediul unui abonament.via ZipCharge
Doamne la ce aberatii s-a ajuns!
Propun o alta baterie portabila care sa incarce aceasta baterie portabila atunci cand ea se descarca. Si toate incarcate de un generator Diesel.
Asta cu generatorul Diesel exista deja in vest pentru cei care raman in pana prostului si le e rusina sa cheme platforma.
cum poti incarca 7.2kwh,de la obaterie cu capacitatea de numai 4kwh? faci mai multe drumuri?
Dacă aș închiria (prin absurd) Zipăraia asta, aș flitui bani de benzină pt 800 km / lună.
Nu mai zic de alte aberații conceptuale, că nici greutatea ștecherelii nu-i de neglijat = 25 / 50 kg.
N-am însă dubii că destui eco-freaks o s-o cumpere la anul, că 1.000-1.800 € dau probabil la epilat. :-)
Rezultă sub 2C coeficient descărcare și la zip-4 kWh, deci merge.
În rest e o aiureală green-washing pentru hipsteri cu mai mulți bani decât creier.
Expresia a sta cu ochii ca pe butelie va evolua, logic, în a sta cu ochii ca pe baterie.
Ironia soartei face că băiețeii de bani gata, trimiși la școale pretențioase de către babaci, primesc în genere răpciugi de 15 ani vechime, poate un pic euro 2-3. Deci ce genii s-ar mai găsi să-și consume timpul cu prostii electrice?
Ce tampenie, o mare aberatie.
Cum adică sa cari după tine peste 500 kg de “rezervor” și să ți sa pară normal… plus ca durează cu orele să-i faci “plinul”…. faza cu fast charger-e funcționează in sub 5% din situațiile reale de utilizare.
Eu astept in continuare revolutia bateriilor. :) Alaturi de altii. Au trecut deja 50 de ani. Mai asteptam. :)
Practic tot masini de oras sunt si alea.
Vrei sa nu te doara capul, iti iei benzina sau motorina, nu electric.
A929