- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Interviu
Ultimele stiri din Interviu
-
În cadrul unui eveniment găzduit de Centrul de Design Dacia din București, constructorul de la Mioveni și-a prezentat piloții și mașina cu care este gata să cucerească Raliul Dakar din 2025. Echipajul Dacia Sandrider este format din Cristina Gutierrez, Nasser Al-Attiyah (câștigător de 5 ori al Raliului Dakar) și Sebastien Loeb (câștigător de 9 ori al Campionatului Mondial de Raliuri) cu care am avut ocazia să realizăm și un interviu. Dacia deja a înregistrat o victorie la evenimentul Rally Raid din Maroc. (14.11)
-
În cadrul evenimentului organizat de Nissan la Le Mans, în cadrul căruia am văzut noul monopost de Formula E, am avut ocazia să îi luăm și un interviu lui Lucian Gheorghe, românul care antrenează creierul piloților Nissan din competiția electrică. (18.10)
-
Automarket a avut ocazia de a sta de vorbă cu celebrul pilot Ken Block la standul Ford, în cadrul Salonului Auto de la Geneva. (03.01)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Interviu cu designerul-sef VW: "Toate modelele VW vor avea fata noului Golf"
GT-"diferit" de tiparul comun, ar fi seria 6 de la BMW, (dar nici asta nu-mi place, doar ca e diferit)... CLS-ul a avut un impact mult mai mare (sa nu ne legam de faptul ca e primul GT cu 4 usi), decat o sa aiba vreodata A5-ul
Personalizarea unei linii de model (pe mai multi ani) DA sunt de acord, DAR toate modelele unui producator sa fie la fel... nu prea sunt de acord.
Golf = Polo = Touareg = Passat (azi maine)... ce naspa.
Cat de brutal si sportiv si nervos e moaca lu Golf, atat de plictisitoare si simpla este fundul, un fel de KISS (keep it simple, stupid)
Despre Seat... in afara de Leon-ul nou, toate sunt groaznice.
Skoda ? noul Superb (desi e masina mare si mult mai usor decat una medie) a iesit super proasta, pune un S-class langa un Skoda Superb si e diferenta de 20 de ani.
BMW seria 5 nu e simpla, si e reusita, seria 1, o masina f f f reusita din punct de vedere al desing-ului nu are absolut nimic cu fratii mai mari, sa nu mai vb de seria 3.
(seria 7 intr-adevar e o prastie...).
Citroen C6, C5 - nu prea multe in comun.
Ford Fiesta chiar ca este obositor la design...
Iar despre Alfa Romeo... sincer de la modelul 164 parca nu a scoc nimic original... PANA LA MiTo. In sf ceva original iar el se leaga de sasiu? parca vb de design.
si speram ca intr-o zi Volvo sa aiba acel single frame, si cu formele lui colturoase chiar ii statea bine...
... vreamea a trecut, iar eu m-am facut "altceva"... :((((((((((((
Mie mi se pare destul de aiurea sa fie asa, pentru ca se va ajunge, asa cum zicea si moa, ca modele VW sa fie ca si modelele Audi, adica toate la fel. Nu o sa mai sti care-i unu, care-i altu... o sa fie ceva foarte monoton.
Foarte frumos, pacat ca nu-i penalizeaza cumparatorii pentru aceasta modalitate "urata" de cost reduction.....
vorbim despre design de masini, tu la ce impact crezi ca m-am referit.
la vanzari nu ma pricep DAR simplu la creier tre sa fii daca ai avea posibilitatea (financiara) sa alegi intre un A5 si un CLS, si alegerea sa o faci doar pe baza design-ului (fara sa ne uitam la motor, fiabilitate, cheltuieli etc) si tu sa-ti iei A5, chiar daca CLS-ul are azi maine un deceniu...
A5-ul nu aduce ABSOLUT nimic nou ca design la cat. GT. Poate tie ti se pare ceva TARE A5-ul deoarece este primul lor GT
DAR CLS-ul? comparai linia de design-ul a masinii cu ceva din trecut?
Pt A5, uite aici: Mercedes E class coupe, Jaguar xf... si sa nu mai vb despre droaia de GT-uri americane...
pt cei "simpli"... mie i-mi place atunci cand trece o masina pe strada, sa zic mai mult decat Audi, sau Mercedes, sau Citroen...
i-mi place sa zic asa... UITE asta este Audi A6, Primul Audi A6, ce design superb. si asa a fost. Ce a facut Audi din prima generatie a lu A6 nu a reusit NICI pe departe sa faca cu acest A5.
si mie i-mi plac liniile simple si clare la o masina... DAR nu la toata gama de masini... nu incerca sa ridici A4 la desig-ul lu A8, deorarece nu-l vei ridica pe A4 SUS ci il vei aduce pe A8 JOS...
Baiatul asta De Silva are viziune, dar ne paseaza foarte usor.
A fost finutz cand a afirmat de Dacia, insa acest brand nu ar mai fi trebuit sa fie in portofoliul Renault la inceput de secol 21. Nu poate fi un brand bun pt categoria sa, desi respect munca francezilor de a crea un concept low-cost. Dacia, Lada, Geely......toate astea suna ca dracu. Ceva nu se leaga. Ar fi trebuit mers pe rebranduire. NOTA BENE: Cei de la Toyota nu s-au putut impune in america doar cu denumirea asta nici daca s-ar fi dat ei peste cap, asa ca au introdus un brand nou, bun, de origine latina - Lexus. Un brand bun ramane un brand bun. Dacia suna a ceva taranesc, comunist, arhaic, o marca resuscitata cu disperare in speranta aruncarii pe piata a unei tehnologii low-cost. Dar de bine de rau, buna si in forma asta in care este, altfel ramaneam tot niste primitivi cu troace de dacia 1310.
Deci, d-l De Silva a fost doar diplomat la faza asta. Nimic mai mult.
Referitor la ce spune acest designer despre conceptul de simplitate vs. conservatorism.....pai insul asta confunda niste chestii. Prin definitie grupul VAG este conservator (ca si grupul Porsche de ex), dar adopta conceptul de "splendida simplitate" (simplu, curat, functional, elegant). Prin comparatie, japonezii de la Toyoya merg pe acelasi concept de simplitate, dar sunt foarte radicali in privinta designului, au o atitudine avangardista, mizeaza pe viitorul tehnologiilor auto.
Deci mister De Silva, tot respectul pt matale ca designer. Dar mai ai niste lacune serioase.
PS: Rog ciupalacii mici si ajutorii de bagatori in seama, care mai posteaza aici la rubrica asta, sa nu ma contrazica. Stiu perfect ceea ce am afirmat mai sus.
Prietene tatic in domeniu, poate vei fi stiind cate una alta in materie de design auto, dar marketingul iti este necunoscut. Nu spun asta pentru a jigni, pur si simplu constat un fapt.
Mai exact, Lexus nu a fost lansat pe piata din SUA pentru ca Toyota sa se poata impune, ei erau deja acolo si aveau o pozitie mai mult decat solida. De fapt, tocmai asta era problema, erau prea cunoscuti si marca Toyota era asociata cu un anumit gen de masini (nu foarte scumpe si nu foarte luxoase).
Ori Toyota dorea sa intre si pe segmentul de lux si este stiut ca pe acest gen de piete "marca" e foarte importanta. Oamenii vor da (cei care isi permit, desigur) 90% din pret pentru marca si nimic altceva. Exista costume (Armani, spre exemplu) care costa 5.000 EUR si chiar mai mult; crezi ca lana sau bumbacul din care sunt facute sunt chiar atat de deosebite fata de costumele obisnuite?! Iti garantez ca materialul nu valoreaza in nici un caz mai mult de 100 EUR. Restul de bani se plateste pentru ca scrie "Armani" pe costum.
Cu masinile e absolut la fel; un om bogat, care vrea sa arate succesul sau, nu doreste doar o masina foarte buna, ci vrea sa fie si o marca pe care sa nu si-o poata permite oricine. Si atunci Toyota a creat Lexus pentru simplul si singurul motiv ca Donald Trump, spre exemplu, ar putea fi deranjat daca orice zarzavagiu ar putea spune ca are aceeasi marca de masina ca el.
Cat despre Dacia, nu e absolut nimic "taranesc" in numele asta; la urma urmei VW inseamna "masina populara" (si "populara" are sensul de "vulg") si nimeni din Germania nu considera asta o rusine. Sigur, Dacia nu e o marca scumpa si este si ea "populara" insa foarte bine ca cineva s-a gandit sa o scape de la faliment, iar la ora asta e chiar profitabila. Realitatea e ca pe piata nu supravietuiesc intotdeauna cei mai "tari", ci aceia care vand cel mai mult. Daca o firma ar face, prin absurd, o masina care nu s-ar strica niciodata, firma respectiva ar da sigur faliment.
Dacia chiar e un proiect interesant pentru ca adus standardele de pret foarte jos, pastrand totusi o calitate care daca nu e grozava, e oricum peste masinile indiene sau alte asemenea fantezii.