Comentarii (19)

  • Adrian
    Design
    Frumusetea vine din lucruri simple.
    13 0
  • ...
    in mare parte sunt de acord... dar A5-ul este atat de plictisitor. cu nimic nu iese din tiparul comun al GT-urilor. E atat de usor sa desenezi un GT,... i sa pus moaca noua de Audi (modele pe care azi daca le vezi din fata, habar nu ai daca e 4, 6 sau 8...

    GT-"diferit" de tiparul comun, ar fi seria 6 de la BMW, (dar nici asta nu-mi place, doar ca e diferit)... CLS-ul a avut un impact mult mai mare (sa nu ne legam de faptul ca e primul GT cu 4 usi), decat o sa aiba vreodata A5-ul

    Personalizarea unei linii de model (pe mai multi ani) DA sunt de acord, DAR toate modelele unui producator sa fie la fel... nu prea sunt de acord.

    Golf = Polo = Touareg = Passat (azi maine)... ce naspa.

    Cat de brutal si sportiv si nervos e moaca lu Golf, atat de plictisitoare si simpla este fundul, un fel de KISS (keep it simple, stupid)

    Despre Seat... in afara de Leon-ul nou, toate sunt groaznice.

    Skoda ? noul Superb (desi e masina mare si mult mai usor decat una medie) a iesit super proasta, pune un S-class langa un Skoda Superb si e diferenta de 20 de ani.
    7 11
  • ...
    ... iar asta cu succesul... vine de la simplitate... nu stiu ce sa zic.

    BMW seria 5 nu e simpla, si e reusita, seria 1, o masina f f f reusita din punct de vedere al desing-ului nu are absolut nimic cu fratii mai mari, sa nu mai vb de seria 3.

    (seria 7 intr-adevar e o prastie...).

    Citroen C6, C5 - nu prea multe in comun.

    Ford Fiesta chiar ca este obositor la design...

    Iar despre Alfa Romeo... sincer de la modelul 164 parca nu a scoc nimic original... PANA LA MiTo. In sf ceva original iar el se leaga de sasiu? parca vb de design.
    4 8
  • ...
    ... si ironia soartei, eu acu 14 ani am desenat modelul single frame, dar le asociam cu modele Volvo si nu cu Audi... :( i-mi pare rau ca nu am pastrat schitele...

    si speram ca intr-o zi Volvo sa aiba acel single frame, si cu formele lui colturoase chiar ii statea bine...

    ... vreamea a trecut, iar eu m-am facut "altceva"... :((((((((((((
    7 6
  • aiurea
    "Toate modelele VW vor avea fata noului Golf"
    Mie mi se pare destul de aiurea sa fie asa, pentru ca se va ajunge, asa cum zicea si moa, ca modele VW sa fie ca si modelele Audi, adica toate la fel. Nu o sa mai sti care-i unu, care-i altu... o sa fie ceva foarte monoton.
    7 8
  • unu simplu
    moa vine de la moaRE PROST ?
    Cand compari impactul CLS-ului cu cel al A5-ului a ce te referi ? Volume de vanzari poate ? (daca da habar nu ai ce zici !!! iar daca nu in ce masori tu impactul unui model?)
    4 8
  • fny.ro
    Inspiratie
    Concernul VW da dovada de o enorma.... inspiratie. Tin minte ca la un moment dat toate fetele Audi erau la fel, indiferent de model. Acum vor sa faca si la VW acelasi lucru.

    Foarte frumos, pacat ca nu-i penalizeaza cumparatorii pentru aceasta modalitate "urata" de cost reduction.....
    4 7
  • dormi linistit fny
    daca asta e metoda urata de reducere a costurilor care e varianta frumoasa pentru tine ? poate reducerea calitatii ?
    6 1
  • @unu simplu - e simplu ce a vrut sa zica moa: faptul ca a5 seamana cu un a4 prea mult, nu iese in evidenta ca o masina diferita, uita-te pe strada si ai sa vezi ca modele audi deja nu iti mai produc un impact vizual asa mare, sunt prea comune; cat despre cls, cand a iesit era foarte tare, nu semana cu nimic din gama mercedes in acel moment, era o masina noua care iti sarea in ochi.
    3 1
  • @unu simplu
    @unu simplu

    vorbim despre design de masini, tu la ce impact crezi ca m-am referit.

    la vanzari nu ma pricep DAR simplu la creier tre sa fii daca ai avea posibilitatea (financiara) sa alegi intre un A5 si un CLS, si alegerea sa o faci doar pe baza design-ului (fara sa ne uitam la motor, fiabilitate, cheltuieli etc) si tu sa-ti iei A5, chiar daca CLS-ul are azi maine un deceniu...

    A5-ul nu aduce ABSOLUT nimic nou ca design la cat. GT. Poate tie ti se pare ceva TARE A5-ul deoarece este primul lor GT

    DAR CLS-ul? comparai linia de design-ul a masinii cu ceva din trecut?

    Pt A5, uite aici: Mercedes E class coupe, Jaguar xf... si sa nu mai vb despre droaia de GT-uri americane...
    5 2
  • ...
    ... dar poate ma complic, deoarece am petrecut o viata studiind design-ul de masini....

    pt cei "simpli"... mie i-mi place atunci cand trece o masina pe strada, sa zic mai mult decat Audi, sau Mercedes, sau Citroen...

    i-mi place sa zic asa... UITE asta este Audi A6, Primul Audi A6, ce design superb. si asa a fost. Ce a facut Audi din prima generatie a lu A6 nu a reusit NICI pe departe sa faca cu acest A5.

    si mie i-mi plac liniile simple si clare la o masina... DAR nu la toata gama de masini... nu incerca sa ridici A4 la desig-ul lu A8, deorarece nu-l vei ridica pe A4 SUS ci il vei aduce pe A8 JOS...
    6 1
  • e abureala asta cu pastrarea aceluiasi design la toate modelele, sau ca Fiesta este obositoare, oare nu asta inseamna conservatism ? daca va place simplitatea de ce nu va place Logan-ul domnilor, cand a aparut la Dacia, ati tipat multi din voi ca e cotet, dar daca face vw un cotet, este traditie............f multe pareri subiectiviste si vorbe aruncate aiurea, bv celor de la Ford, au masini mai inovataore ca aspect decat VW, bineinteles este o parere proprie si personala..........toate bune
    6 1
  • george
    ai dreptate MOA...ideea cu simplitatea este buna ....dar identitatea fiecarei masini audi sau vw trebuie pastrata...nu trebuie confundata...s-ar putea sa exagereze Da Silva... dar nu neaparat din vina lui ...ci din absoluta necesitate de a tine pasul cu ritmul de dezvoltare debordant al industriei auto
    1 0
  • george
    sau ....s-ar putea sa fie chiar din vina lui ....pentru ca el insusi a spus ca atunci cand esti constrans de imprejurari te comporti mai bine decat in lipsa lor
    1 0
  • iulian
    despre dacia
    ...Doamne cate cuvinte despre Dacia...oricum,putine dar concise!
    3 0
  • tractor13
    pt moa
    de ce ai scris 'i-mi place '?si nu imi place?
    2 0
  • Marius_New
    Foarte interesant si nu prea
    Hai sa va zic ceva interesant. Asta pt ca sunt tatic in domeniu. (vorba lui Einstein: "Nu poti fi atat de bun pentru a-ti permite sa fii si modest) :P

    Baiatul asta De Silva are viziune, dar ne paseaza foarte usor.
    A fost finutz cand a afirmat de Dacia, insa acest brand nu ar mai fi trebuit sa fie in portofoliul Renault la inceput de secol 21. Nu poate fi un brand bun pt categoria sa, desi respect munca francezilor de a crea un concept low-cost. Dacia, Lada, Geely......toate astea suna ca dracu. Ceva nu se leaga. Ar fi trebuit mers pe rebranduire. NOTA BENE: Cei de la Toyota nu s-au putut impune in america doar cu denumirea asta nici daca s-ar fi dat ei peste cap, asa ca au introdus un brand nou, bun, de origine latina - Lexus. Un brand bun ramane un brand bun. Dacia suna a ceva taranesc, comunist, arhaic, o marca resuscitata cu disperare in speranta aruncarii pe piata a unei tehnologii low-cost. Dar de bine de rau, buna si in forma asta in care este, altfel ramaneam tot niste primitivi cu troace de dacia 1310.
    Deci, d-l De Silva a fost doar diplomat la faza asta. Nimic mai mult.

    Referitor la ce spune acest designer despre conceptul de simplitate vs. conservatorism.....pai insul asta confunda niste chestii. Prin definitie grupul VAG este conservator (ca si grupul Porsche de ex), dar adopta conceptul de "splendida simplitate" (simplu, curat, functional, elegant). Prin comparatie, japonezii de la Toyoya merg pe acelasi concept de simplitate, dar sunt foarte radicali in privinta designului, au o atitudine avangardista, mizeaza pe viitorul tehnologiilor auto.
    Deci mister De Silva, tot respectul pt matale ca designer. Dar mai ai niste lacune serioase.

    PS: Rog ciupalacii mici si ajutorii de bagatori in seama, care mai posteaza aici la rubrica asta, sa nu ma contrazica. Stiu perfect ceea ce am afirmat mai sus.
    1 5
  • Silverblade
    ...poate bunic in domeniu
    @Marius_New
    Prietene tatic in domeniu, poate vei fi stiind cate una alta in materie de design auto, dar marketingul iti este necunoscut. Nu spun asta pentru a jigni, pur si simplu constat un fapt.
    Mai exact, Lexus nu a fost lansat pe piata din SUA pentru ca Toyota sa se poata impune, ei erau deja acolo si aveau o pozitie mai mult decat solida. De fapt, tocmai asta era problema, erau prea cunoscuti si marca Toyota era asociata cu un anumit gen de masini (nu foarte scumpe si nu foarte luxoase).
    Ori Toyota dorea sa intre si pe segmentul de lux si este stiut ca pe acest gen de piete "marca" e foarte importanta. Oamenii vor da (cei care isi permit, desigur) 90% din pret pentru marca si nimic altceva. Exista costume (Armani, spre exemplu) care costa 5.000 EUR si chiar mai mult; crezi ca lana sau bumbacul din care sunt facute sunt chiar atat de deosebite fata de costumele obisnuite?! Iti garantez ca materialul nu valoreaza in nici un caz mai mult de 100 EUR. Restul de bani se plateste pentru ca scrie "Armani" pe costum.
    Cu masinile e absolut la fel; un om bogat, care vrea sa arate succesul sau, nu doreste doar o masina foarte buna, ci vrea sa fie si o marca pe care sa nu si-o poata permite oricine. Si atunci Toyota a creat Lexus pentru simplul si singurul motiv ca Donald Trump, spre exemplu, ar putea fi deranjat daca orice zarzavagiu ar putea spune ca are aceeasi marca de masina ca el.
    Cat despre Dacia, nu e absolut nimic "taranesc" in numele asta; la urma urmei VW inseamna "masina populara" (si "populara" are sensul de "vulg") si nimeni din Germania nu considera asta o rusine. Sigur, Dacia nu e o marca scumpa si este si ea "populara" insa foarte bine ca cineva s-a gandit sa o scape de la faliment, iar la ora asta e chiar profitabila. Realitatea e ca pe piata nu supravietuiesc intotdeauna cei mai "tari", ci aceia care vand cel mai mult. Daca o firma ar face, prin absurd, o masina care nu s-ar strica niciodata, firma respectiva ar da sigur faliment.
    Dacia chiar e un proiect interesant pentru ca adus standardele de pret foarte jos, pastrand totusi o calitate care daca nu e grozava, e oricum peste masinile indiene sau alte asemenea fantezii.
    7 0
  • moa
    bai moa cauta printrun mertan dasta de care zici tu si ai sa vezi cite piese rominesti si chinezesti o sa gasesti prin el!
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru