Anunțata explozie a zonei electricelor va veni cu o revoluție în ceea ce privește modul în care aceste mașini sunt testate și analizate în showroom-uri. Iar unul dintre exemplele foarte recente în acest sens vine din Londra, acolo unde compania Chargemaster, specializată în dezvoltarea punctelor de încărcare pentru mașini electrice, a deschis un showroom multi-brand dedicat exclusiv mașinilor cu emisii zero și celor hibride cu încărcare la priză.
Foarte interesant este faptul că showroom-ul, care le oferă trecătorilor un prim contact cu mașinile dezvoltate de BMW, Kia, Mitsubishi, Nissan, Renault și Volkswagen, nu este conceput ca o zonă de vânzare, ci ca una de informare. Altfel spus, cei care doresc să afle detalii despre mașinile expuse vor primi informații de la cei 11 specialiști în electrice, însă o eventuală negociere și o achiziție ulterioare trebuie rezolvate la showroom-urile dedicate ale mărcii care produce modelul respectiv.
Conform informațiilor din presa britanică, showroom-ul inedit oferă 10 mașini disponibile pentru testare imediată, iar clienții care sunt interesați de achiziție au la dispoziție perioade de până la 7 zile pentru a analiza modul în care lucrează, merge și se conduce o mașină electrică.
"În următorii cinci ani vom asista la o creștere exponențială a cererii pentru mașinile electrice, pe măsură ce piața se va umple cu o gamă largă de opțiuni care vor oferi o autonomie mărită și un grad de dezirabilitate ridicat. Iar noul nostru EV Experience Centre le va oferi celor interesați oportunitatea de a testa și de a afla mai multe despre aceste mașini", spune David Martell, directorul companiei Chargemaster.
via Autocar
Comentarii (2)