Audi vrea să recupereze într-un domeniu important: cel al reducerii masei totale.
După ce a pierdut războiul cu BMW pentru lansarea primei maşini de serie cu faruri de tip laser,Pentru a putea atinge cifre cât mai reduse, Audi va introduce un nou set de arcuri pe modelele sale. Germanii vor renunţa la cele convenţionale, din oţel, în favoarea unora noi, din fibră de sticlă ranforsată cu polimeri (GFRP).
Materialul inovativ face ca rezultatul să fie mai subţire şi mai mare decât arcurile convenţionale, însă şi mai uşor. Audi susţine că fiecare arc are o greutate de 1.6 kilograme, mult mai puţin decât unul din oţel, care cântăreşte 2.7 kilograme. Atunci când vor fi montate pe modelele Audi, noile arcuri vor scădea masa totală cu 4.4 kilograme.
Pe lângă avantajele oferite la capitolul reducere a masei totale, noile arcuri sunt mult mai rezistente şi nu vor fiafectate de coroziune de-a lungul timpului. Audi promite că vom vedea noile arcuri GFRP în curând, pe un model din segmentele superioare.
E o gresala fundamentala ca, pe acest site, sa sari in apararea limbii romane! Intotdeauna se vor gasi cativa semidocti care sa sanctioneze orice intentia a ta in acest sens.