Astfel, în primele 10 luni ale anului, românii au înmatriculat 204.257 de maşini second-hand, cu 12.79% mai multe decât în perioada similară a anului trecut. Dintre acestea, 58.674 unităţi au fost marca Volkswagen, care deţine astfel 28.7% din piaţa second hand după o creştere de aproape 15%.
Topul este completat de conaţionalii de la Opel cu 35.226 de maşini second hand înmatriculate după o creştere de peste 8%, în timp ce Ford ocupă ultimul loc pe podium cu 23.739 unităţi şi o creştere de peste 11%.
Între timp, din rândul producătorilor premium, BMW a învins la mustaţă rivalii de la Audi pentru o diferenţă de numai 300 de unităţi: 14.562 faţă de 14.246.
Loc | Marca | Ian-oct. 2015 | Crestere |
1 | Volkswagen | 58.674 | +14.54% |
2 | Opel | 35.226 | +8,41% |
3 | Ford | 23.739 | +11.29% |
4 | BMW | 14.562 | +23.08% |
5 | Audi | 14.246 | +19.77% |
6 | Skoda | 9.510 | +17.68% |
7 | Renault | 8.270 | +13.16% |
8 | Mercedes | 7.602 | +11.03% |
9 | Fiat | 4.499 | -14,58% |
Total | 204.257 | +12.79% |
Strict pentru luna octombrie, înmatriculările SH au crescut cu 14.75% comparativ cu octombrie 2014, de la 21.565 la 24.745 de unităţi.
Noile date furnizate de DRPCIV arată că rata de creştere a înmatriculărilor second hand este mai mare decât cea înregistrată în cazul maşinilor noi, ale căror înmatriculări au sporit cu 9.32%.
Via DRPCIV
Si va mirati ca avem 25 de grade in Noiembrie ???
Sau ca vi se imbolnavesc copii de plamani ?
@g daca nu are toata lumea bani, sa mearga cu autobuzul si sa nu mai sufoce orasele. Unii pleaca cu masina si cand duc gunoiul...