Piața auto locală își continuă declinul, având o scădere de aproape 40% după primele două luni ale anului.
După ce ianuarie a adus o scădere de 50% a înmatriculărilor, datele prezentate de Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) arată că în februarie au fost înmatriculate 6.897 de mașini, cu 22% mai puține față de aceeași lună din 2020.
Astfel, în ianuarie și februarie au fost înmatriculate doar 12.901 de mașini noi, în comparație cu cele 21.325 de exemplare din perioada ianuarie-februarie 2020.
În ceea ce privește mașinile second hand înmatriculate pentru prima oară în România, volumul acestora în februarie 2021 a fost de 32.375 de unități, în scădere cu aproape 7% față de februarie 2020.
Dacia conduce clasamentul pe mărci după primele două luni, cu 2.034 de mașini noi, constructorul de la Mioveni fiind urmat de Ford (1.372) și Toyota (1.304).
În top 10 se mai află, în ordine, Hyundai (1.298), Skoda (1.102), Volkswagen (936), Renault (666), BMW (612), Suzuki (552) și Mercedes (519).
Via ACAROM
Ps: Dacia este o conservă :)))
Și Duster s-a scumpit!
Puma a întrecut Dusterul la înmatriculări in 2021 (momentan).
Altele sunt problemele - 1. Renault 666 bucăți nu-i a bună.
Y
2. Este total aiurea să intre BMW-ul și Mercedes-ul în top 10 în detrimentul altor mărci de volum. Asta înseamnă că bogații s-au îmbogățit și mai mult (cu unele excepții), săracii sărăcesc văzând cu ochii iar clasa de mijloc se subțiază pe zi ce trece.
3. Toyota crește deoarece sunt pe val hybridele, toți asociază motorizarea hibrid cu Toyota nu că au dobândit brusc românii dragoste de marca asta.
4. Unde este Opel, Fiat, Citroen, KIA etc. mărci mai abordabile să zicem.... mă repet este total aberant și anormal să fie prezente mărci premium raportat la PIB -ul țării, salariul minim, salariul mediu, coșul zilnic, nivelul de trai, speranța de viață etc.
5. Mulți își păstrează banii la ciorap, unii au rămas fără servici ( și asta e o mare problemă), alții trag de " bijuteriile" de la începutul anilor 2000 că cică sunt trainice -DESI AU BANI, alții vor premium de banii unui Logan etc etc mă opresc că o dăm iar în polemici.....
Voi înceta doar în momentul în care îl vei lua în cârcă pe idolul tău Dincă, pentru a-l transporta până în incinta EuroNCAP, unde să joace rol de manechin viu (ca să ţi se împlinească hatârul “psihiatric” şi “civic”). Sau, dacă preferi rezultate şi mai concludente, poţi traversa Oceanul, ca să ajungi la durii de la IIHS. Numai că aţi avea nevoie de o barcă – stai să rup o foaie de hârtie.
PS. Bogaţii se clasifică doar în două categorii (perpetuu antagoniste) : cei emolari şi cei non-emolari (pe aceştia din urmă, care sunt nişte microbi comparativ cu primii, îi voi ajuta cu tot ce-mi stă în putinţă, astfel încât să crape osânza pe ei de huzur şi doar aşa, ca să-şi muşte degetele de pizmă egalitariştii “capitalişti”, care zi şi noapte asudă luptând împotriva “comunismului” şi “corupţiei”).
PPS. By the way, eşti un cârnat romglez.
Dincă nu e idolul meu! Ai făcut o fixație cu chestia asta. Nu ai înțeles nimic din ce am vrut să spun. Nu sunt adeptul eugeniei și nici nu-mi convin mesajele de pe pietrele din Georgia, SUA. Stai calm că nu ajungeai tu in locul lui Dincă...... Tu pupă-l în continuare pe Dincă......a apropo are un contracandidat nou....."tinerelul" de 68 de ani din Onești. Trebuie testată noua generație de Sandero .... să vedem 3 sau 4 stele?
Mulțumesc că m-ai făcut cârnat!
Multă sănătate îți doresc! Rămâi pe calea Adevărului - a Ortodoxiei!
PS: decât să polemizez cu tine mai bine citesc articole auto, mă uit la Robert Adam pe turații, Atelierul de detailing, Autovantage, 99 vehicles etc.