Dacia a înregistrat și în luna septembrie o scădere a înmatriculărilor pe piața din Franța, într-un ritm mai accelerat decât media pieței, potrivit unui raport recent al Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
Raportul oficial menționează că producătorul de la Mioveni a înmatriculat 9.134 de unități în luna septembrie, în scădere cu 2.3% comparativ cu septembrie 2018, în ciuda faptului că piața franceză a înregistrat o creștere de 16.6%.
În acest context, la nivelul primelor nouă luni ale anului, Dacia a înmatriculat 103.561 de unități, în scădere cu 4.3% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Scăderea este astfel mai accentuată decât cea înregistrată la nivelul pieței, de numai 1.3%, însă datele iau în clacul și luna august, atunci când înmatriculările Dacia au scăzut cu 29% ca efect secundar după introducerea testelor WLTP.
În schimb, în clasamentul pe modele, Dacia Sandero a urcat pe locul cinci în topul modelelor cu cele mai multe înmatriculări. Hatchback-ul a fost comandat de 52.934 de francezi în primele nouă luni ale anului și are o cotă de piață de 3.2%, fiind surclasat doar de modele 100% franceze: Peugeot 208, Renault Clio, Citroen C3 și Peugeot 3008.
Între timp, Dacia Duster a părăsit top 10 și a coborât pe poziția a 11-a cu 36.063 de unități înmatriculate și o cotă de piață de 2.2%.
Rezultatele vin la scurt timp după ce Dacia a obținut în luna august cele mai bune performanțe din istorie pe piața europeană: Duster a fost cel mai bine înmatriculat SUV, iar Sandero a fost subcompacta cu cele mai multe înmatriculări.
Via CCFA
Vag-ul are clienti-zombie si deci putin probabil sa se intample ceva. O sa-si lipeasca la loc nasul lui Pinocchio si treaba va merge mai departe.
,,Are balta peste,, ametit cu made in Germany (adica China in principal).