Dacia a înregistrat o scădere abruptă a înmatriculărilor în prima lună a acestui an pe cea mai mare piața europeană.
Potrivit datelor oficiale, Dacia a înmatriculat 3.810 mașini noi în Germania în luna ianuarie, ceea e corespunde unei scăderi semnificative de 42% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Scăderea are o amploare mai mare decât declinul mediu de 7.3% înregistrat de piața germană în ansamblu, la 246.300 de unități. Rezultate mai slabe decât Dacia au înregistrat alte trei marci: Smart (-97%), Suzuki (-56%) și Subaru (-54%).
Interesant este că cele mai multe mărci care au înregistrat creșteri sunt cele premium, care în general se bazează pe volume mici. De exemplu, DS a crescut cu 65%, Jaguar cu 64%, iar iar Lexus cu 116%, în timp ce brandurile premium germane s-au mulțumit cu creșteri mai modeste: BMW cu 6.5%, Audi cu 1.2% și Mercedes cu 2.9%.
Rezultatele obținute de Dacia în Germania sunt asemănătoare cu cele de pe alte piețe majore din Europa de Vest. cu 37% în Franța, cu 27% în Italia și cu 50% în Marea Britanie.
Astfel, înmatriculările Dacia au scăzut în luna ianuarieVia Automotive News
Prietene, in Logan e spatiu destul de mult, urca in ea sa te convingi.
Siguranta si tehnologie nu au, intr-adevar, dar uita-te cat costa.
Adevarul e ca arata superb suv-urile Skoda, niste cutii pe roti facute special sa iti zgarie retina cand te uiti la ele.
Nu mai fii atat de fanboy Skoda, sunt niste masini ok si atat, nu au nimic deosebit.
M-am urcat in logan si este foarte incomoda aceasta masina, potbagajul se deschide foarte prost, nu este destul loc pentru bagaje iar bordul ala este foarte urat !
Iar colegul-troloform @skoda sigur ar avea alta parere daca Daciile s-ar numi Sanderoq sau Loganaq.
Nu, Dacia nu e cu 42% mai varza dintr-o data.
Inmatricularile astea sunt mismasuri facute de dealeri si producatori ca sa se incadreze in limitele de co2/producator pentru a evita plata amenzilor.
Ei fac vanzarile din pix. Au inmatriculate modelele cu CO2 mare anul trecut cam din septrembrie cand toti dadeau cresteri peste cresteri pentru a isi crea un buffer de masini poluante pe care sa le livreze clientilor anul acesta.
Pe langa asta poate mai se joaca cu niste discounturi pt electrice sau lipsa discounturilor pt alea cu CO2 mare.
De prin luna mai in colo o sa se arate adevaratele vanzari, atunci cand se termina stocul.
Nu este vorba de nume ci este vorba ca masinile dacia nu sunt deloc fiabile si spatioase, iar la un accident ori te baga in spital, ori te baga direct in mormant, pe cand o Skoda sau un VW nu te-ar baga in mormant si nici macar in spital. Logan are 4 airbaguri iar o Skoda sau un VW are 8 airbaguri si sisteme de siguranta si asistenta. Singurul model de la dacia care este mai ok si imi place este duster-ul nou care este 4x4, are capabilitati in off road si este frumos dar tot nefiabil este si nu este sigur si nici spatios si la 20.000 de euro pretul pentru un duster mai ok cu navigatie cu harti si tableta este mult chiar si cu 4x4.
Deja au avut cheltuielile cu crăciun, anul nou, noi taxe început de an...
Este o normalitate
Am in firma 2 Loganuri, 1.4 din 2007, a ruginit tabla dar motorul si cutia sunt super bune inca, desi au fost conduse de diversi angajati.
Incurajat am cumparat in ultimii 2 ani inca 6 Loganuri, toate motor cu 3 pistoane. Trei dintre ele s-au defectat pana in 20.000 km, din care unul a stat in service 2 (doua) luni pentru un senzor la motor, unul consuma ulei, altul are probleme cu catalizatorul, e defect la 37.500 km, la o luna dupa expirarea garantiei.
Concluzia mea e trista, iar atitudinea Dacia fata de garantii nu e de bun augur pentru alte achizitii.
Sunt foarte ingrijorat deoarece speram ca 4-5 ani sa nu mai avem masini la reparatii.
PENTRU NOI E IN MOD SIGUR ULTIMA ACHIZITIE DE DACIA DIN PACATE.