Spre deosebire de Franța, piața auto din Italia continuă să înregistreze scăderi puternice și în luna iulie, ca urmare a efectelor pandemiei de coronavirus.
Astfel, înmatriculările au scăzut în luna iulie cu 11%, la 136.455 de unități, în timp ce la nivelul primelor 7 luni scăderea este de 42%, corespunzătoare pentru 720.620 de unități.
Dacia a avut o evoluție mai modestă decât media pieței, în contextul în care în luna iulie a înmatriculat 5.134 de unități, corespunzător unei scădere de 33%. În acest context, cota de piață a mărcii a scăzut de la 4.99% la 3.76%.
Între timp, la nivelul primelor șapte luni ale anului, Dacia a înmatriculat 27.292 de mașini, în scădere cu 52% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Și pentru acest interval cota de piață este în scădere, de la 4.54% la 3.79%.
În ciuda acestor scăderi, Dacia reușește să apară sporadic în topul celor mai înmatriculate modele din Italia. Este și cazul lunii iulie cu Dacia Sandero, care a ocupat poziția a opta în clasament cu 2.739 de unități, la numai câteva zeci de unități în spatele lui Volkswagen Polo.
De departe, cel mai înmatriculat model este Fiat Panda cu 9.827 de unități, în timp ce podiumul a fost ocupat de Lancia Ypsilon (3.637 unități) și Fiat 500X (3.571 unități).
Via ANFIA
Comentarii (0)