Înmatriculările Dacia au scăzut cu 23% în Franța în luna octombrie: piața din Hexagon a înregistrat un declin de aproape 10%

de Daniel Popescu
Marti, 03.11.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia a înmatriculat 9.500 de mașini în Franța în luna octombrie, cu 23% mai puține decât în perioada similară a anului trecut, în contextul în care piața din Hexagon a înregistrat un declin de aproape 10%.

După mai multe luni încheiate pe creștere, piața auto franceză a înregistrat o scădere puternică în luna octombrie, potrivit datelor oficiale publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).

Astfel, francezii au înmatriculat 171.000 de mașini în octombrie, în scădere cu 9.5% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Dacia a avut o evoluție mai slabă decât media pieței, în contextul în care înmatriculările sale au scăzut cu 23%, la numai 9.535 de unități.

În schimb, la nivelul primelor 10 luni ale anului, Dacia a avut o evoluție apropiată de media pieței. Francezii au înmatriculat în total 1.338.000 de mașini, în scădere cu 26.9% comparativ cu perioada similară a anului trecut, în timp ce Dacia a trecut în dreptul său 81.520 de unități, în scădere cu 29.7%.

O posibilă explicație pentru scăderea înregistrată de Dacia în această perioadă este că unii clienți așteaptă lansarea oficială a noilor generații Sandero și Sandero Stepway.

Într-un clasament general pentru primele 10 luni ale anului, Dacia Sandero își păstrează locul cinci cu 45.723 unități și o cotă de piață de 3.4%, în timp ce Dacia Duster a rămas pe poziția a 12-a cu 25.800 unități și o cotă de piață de 1.9%.

Un alt model produs în România, și anume Ford Puma, ocupă locul 24 în preferințele francezilor, cu 12.525 de unități livrate și o cotă de piață de 0.9%.

Via CCFA

Comentarii (9)

  • Danuț Alin Niță
    Cred că sau convins și francezii de calitatea îndoielnică a mărcii Dacia !!!
    11 12
  • Manu Mugurel
    Și vor mai scădea vînzările pe alte piețe cum ar fi Germania, Italia, Spania :)
    11 0
  • Rafael
    Oare cind vor apărea noile modele (cazane) ?????
    10 6
  • @Manu Mugurel
    Ai dreptate oameni așteptă să vadă ce se va întîmpla cu economia , vor mai avea un loc de muncă?
    13 0
  • Ni-ță
    Cred ca s-au convins și cititorii că Niță nu știe să scrie românește.
    sau se scrie fără cratimă când se poate înlocui cu ori. În rest cu cratima. Acum scrie de o sută de ori în caietul dictando de teme: s-au.
    Cum să dicutăm cu tine probleme și situații, analize complicate, când tu nu stăpânești noțiuni de bază ale limbii române? Câte clase ai? Fără numar presupun.
    3 9
  • @Ni-ță
    Aici nu facem lecții de dictare , este doar părerea unui cititor automarket !
    8 5
  • @Ni-ță
    Pai ce pareri sa auzim de la unul care din punct de vedere intelectual se balbaie? Ce zice, trecand peste exprimarea lui de analfabet functional, ti se pare o mare idee sau descoperire demna de a fi lansata in lume? Sau tu esti Nitza putin suparat si ai impresia ca ai ceva de zis. Eu zic ca nu ai nimic de zis. Esti un hater sau un troll cel putin.
    2 7
  • Danuț Alin Niță
    @Ni-ță sigur esti angajat prin pile si relații în Dacia , te doare adevărul?????
    7 2
  • V-am povestit despre Dacia Logan 2018, 43.000 km, care consuma 10 litri de ulei intre revizii?

    Inca nu a dat curs Dacia la solicitari, isi mentin punctul de vedere scris in cartea tehnica, si anume ca motorul de 1 litru trei pistoane 75 cp poate consuma 500 ml ulei la 1000 km...
    Pregatesc colantarea masinii cu specificatia asta a fabricii...sa nu mai ia teapa si altii.

    Apropo este legal sa-i dai foc in fata fabricii??
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru