După mai multe luni încheiate pe creștere, piața auto franceză a înregistrat o scădere puternică în luna octombrie, potrivit datelor oficiale publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
Astfel, francezii au înmatriculat 171.000 de mașini în octombrie, în scădere cu 9.5% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Dacia a avut o evoluție mai slabă decât media pieței, în contextul în care înmatriculările sale au scăzut cu 23%, la numai 9.535 de unități.
În schimb, la nivelul primelor 10 luni ale anului, Dacia a avut o evoluție apropiată de media pieței. Francezii au înmatriculat în total 1.338.000 de mașini, în scădere cu 26.9% comparativ cu perioada similară a anului trecut, în timp ce Dacia a trecut în dreptul său 81.520 de unități, în scădere cu 29.7%.
O posibilă explicație pentru scăderea înregistrată de Dacia în această perioadă este că unii clienți așteaptă lansarea oficială a noilor generații Sandero și Sandero Stepway.
Într-un clasament general pentru primele 10 luni ale anului, Dacia Sandero își păstrează locul cinci cu 45.723 unități și o cotă de piață de 3.4%, în timp ce Dacia Duster a rămas pe poziția a 12-a cu 25.800 unități și o cotă de piață de 1.9%.
Un alt model produs în România, și anume Ford Puma, ocupă locul 24 în preferințele francezilor, cu 12.525 de unități livrate și o cotă de piață de 0.9%.
Via CCFA
sau se scrie fără cratimă când se poate înlocui cu ori. În rest cu cratima. Acum scrie de o sută de ori în caietul dictando de teme: s-au.
Cum să dicutăm cu tine probleme și situații, analize complicate, când tu nu stăpânești noțiuni de bază ale limbii române? Câte clase ai? Fără numar presupun.
Inca nu a dat curs Dacia la solicitari, isi mentin punctul de vedere scris in cartea tehnica, si anume ca motorul de 1 litru trei pistoane 75 cp poate consuma 500 ml ulei la 1000 km...
Pregatesc colantarea masinii cu specificatia asta a fabricii...sa nu mai ia teapa si altii.
Apropo este legal sa-i dai foc in fata fabricii??