Luna septembrie a fost una prolifică pentru Dacia pe piața din Franța. La fel ca în ultimele luni, când a înregistrat evoluții mai bune comparativ cu media pe țară, constructorul român a raportat în luna septembrie o creștere de 34.9% a înmatriculărilor, la 12.300 de unități.
În schimb, piața franceză a raportat o scădere a înmatriculărilor cu 3%, la puțin peste 168.000 de unități, potrivit datelor oficiale publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
La nivelul primelor nouă luni ale anului, Dacia este însă în continuare pe o scădere semnificativă de 30.5%, la 71.985 de unități, ca urmare a scăderilor radicale raportate în primele luni de pandemie.
Pe de altă parte, vestea bună este că scăderea a ajuns acum aproape de scăderea generală a pieței franceze de 28.9%, la aproape 1.17 milioane de unități. Practic, dacă tendințele din ultimele luni se vor păstra, Dacia are șanse să încheie anul cu o evoluție mai bună decât piața, în ciuda faptului că noile generații Sandero și Sandero Stepway nu sunt încă disponibile.
Într-un clasament general pentru primele nouă luni ale anului, Dacia Sandero își păstrează locul cinci cu 40.976 unități și o cotă de piață de 3.5%, în timp ce Dacia Duster a urcat pe poziția a 12-a cu 22.491 unități și o cotă de piață de 1.9%.
Un alt model produs în România, și anume Ford Puma, ocupă locul 25 în preferințele francezilor, cu 10.814 de unități livrate și o cotă de piață de 0.9%.
Este prima lună în care modelul american ajunge în top 25 înmatriculări pe piața franceză.Via CCFA
Comentarii (0)