Dacia are parte de un an 2018 bun în privința vânzărilor înregistate pe piețele din Europa de Vest. Potrivit datelor furnizate de Autoritatea Federală de Transport din Germania (KBA), constructorul de la Mioveni a raportat 7.515 unități înmatriculate în luna mai, în creștere cu 10.8% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Astfel, în luna mai, Dacia obține o cotă de piață de 2.5%. În primele cinci luni ale anului, nemții au înmatriculat 31.236 de automobile Dacia, cu 19.7% mai mult față de același interval din 2017.
Mai mult, în luna mai, piața auto din Germania a înregistrat o scădere de 5.9% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. 305.057 de mașini noi au fost înmatriculate în mai și 1.497.723 de autoturisme în perioada ianuarie - mai (+2.6%).
Volkswagen rămâne pe prima poziție cu 63.835 de autoturisme înmatriculate în luna mai (+5.8%). În primele cinci luni ale anului, constructorul din Wolfsburg a vândut pe piața din Germania 295.270 de mașini, în creștere cu 19.7%.
Pe poziția secundă a clasamentului se află Mercedes-Benz cu 27.214 unități (-13.3%), în timp ce pe ultima treaptă a podiumului se află Audi cu 26.971 de mașini înmatriculate în mai (-0.4%).Via | KBA
nu e de la mine asta...mi-a zis mie unu', Costel, din Cluj.
Ai dracu' nemți, și alți europeni.
Da' las' că ne răzbună constant cei mai inteligenți urmași ai dacilor, și le iau la preț de nimic bijuteriile cu vechimi de două cifre ;)
"Știe ei" ce e mai bun, mai ”calitativ”.
Si eu as da 4000 de euro pe un duster din asta, ca o fi bun la carat ciment si balast. da' nu-mi veniti cu preturi din astea nesimtite, gen peste 10 mii de euro. unde se cred fratuji astia aroganti? carutele au un pret, masinile sint cu totul altceva.
nimeni nu contesta a tu stii cel mai bine cu ce se transporta nisipul si balastul, dar pentru o germana "full fara pelle" trebuie mers la capsuni.
Ce îți este și cu nemții ăștia...au descoperit adevărată valoare auto și nu mai au răbdare să o achiziționeze.... și uite așa în scurt timp cotă de piață în Germania pentru marcă Dacia va ajunge să îngrijoreze ceilalți producători și mai ales producătorii autohtoni.