Piața de mașini noi va depăși, în acest an, pragul de 100.000 de unități, iar segmentul second-hand va ajunge la peste 500.000 de unități importate.
În total, de la începutul anului, au fost înmatriculate 88.805 autoturisme noi, cu aproape 17% mai multe decât anul trecut.
Volkswagen a devenit al doilea brand auto din țară, după Dacia, datorită unei creșteri de 30%, cu 8.438 de mașini înmatriculate în intervalul ianuarie - octombrie 2017.
Dacia a înregistrat 24.650 de autoturisme, cu aproape 11 % mai multe decât anul trecut. Creșteri mari în acest an, până acum, au mai avut Ford (33.5% în plus), Toyota (30.1%), și Suzuki (55.9%).
Mercedes domină segmentul mărcilor premium, cu 3.506 autoturisme noi în primele zece luni, urmată de BMW (2.228), Audi (1.650) și Volvo (343).
În total, de la începutul anului au fost înmatriculate 426.029 de autoturisme rulate de import, față de 250.813 anul trecut, cu aproape 70% mai multe.
Parcul auto al României a crescut cu 514.834 autoturisme din ianuarie și până la finele lunii octombrie.
Via Profit
Asta nu pot intelege!
ție ti se pare normal ca sunt cu 70% mai multe SH-uri?
Daca ar fi €5 as fi total de acord, dar sa aduci toate hârburile este periculos.
Romanul se vaită ca nu are bani, dar da 3000€ pe o nenorocire. Vin si pun întrebarea: are bani sa o întrețină corect? Repet deși este meschin, nu este obligatoriu sa ai mașină.
Da, ai dreptate ... Or sa apara niste unii care sa ne spuna ce prost ne-am investit banii cand ne-am cumparat masini VAG si ce destepti sunt ei pentru ca au ales alte branduri fie pentru ca nu si-au permis masini VAG, fie pentru ca pur si simplu nu le-au placut aceste modele!