Injectie RS pentru 911 GT3
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Laboratoarele de cai putere ale celor de la Porsche lucreaza non stop. Iar ultima dovada a acestui fapt este noul 911 GT3 RS 997.
Diferentele cele mai evidente fata de GT3-ul “normal” sunt reprezentate de cele 20 de kilograme in minus si de cutia manuala cu sase rapoarte. Gratie acesteia, RS accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 4.2 secunde, in timp ce viteza maxima ajunge la 310 km/h. O alta diferenta importanta: posteriorul se largeste cu 44 de milimetri, pentru o mai buna stabilitate directionala a coupe-ului cu doua locuri. Spoilerul fabricat din fibra de carbon si geamul posterior din plastic transparent completeaza si ele imaginea generala a masinii.
Suspensiile posterioare si componentele din carbon ale caroseriei sunt cele pe care le regasim si pe versiunile GT3 RS care alearga in Gran Turismo. In schimb, detaliile interne sunt rafinate, pielea Alcantara de culoare neagra fiind garantul acestei idei. Barele anti-ruliu si scaunele de tip “bucket-seat” completeaza imaginea RS.
In serie vine si centura cu prindere in sase puncte pentru pilot.Pretul anuntat pentru piata germana este de 130.000 de euro.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Horse, noua divizie de dezvoltare a motoarelor termice din cadrul Grupului Renault, a dezvoltat un nou sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice. Acest propulsor, alcătuit din 3 componente majore, va putea înlocui un ansamblu al unui propulsor pur electric sub formă de conversie. (19.04)
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (0)