Porsche va implementa, odata faceliftul modelelor 911 Turbo, GT2 si GT3, noul propulsor cu injectie directa.
Porsche va introduce noua generatie de propulsoare cu injectie directa pe noile versiuni supuse facelift-ului ale modelelor 911 Turbo, 911 GT2 si 911 GT3, care sunt asteptate la inceputul anului viitor. Este vorba de motorul A91 care echipeaza deja gama de modele 911 Carrera Facelift lansate in cursul acestui an.
Noua unitate de propulsie A91 este de tip boxer cu sase cilindri si va inlocui vechea unitate M97. A91 dispune de o eficienta imbunatatita a consumului, precum si de un nivel redus al emisiilor de CO2, rezultate in urma implementarii tehnologiei de injectie directa, introducerii celor doua turbine care functioneaza in paralel si noilor intercoolere.
Versiunea noului propulsor care va echipa modelele 911 Turbo si 911 GT2 va avea o capacitate cilindrica de 3.6 litri rezultata din alezajul de 97 mm si cursa de 81.5 mm. Noile dimensiuni, precum si imbunatatirile aduse sistemelor auxiliare, vor spori puterea vechilor modele cu aproximativ 20 de cai. Astfel, versiunea cu tractiune integrala a lui 911 Turbo va beneficia de 500 CP, iar 911 GT2 cu tractiune pe spate de 550 CP.
Porsche 911 GT3 cu tractiune pe spate va fi echipat cu o versiune aspirata natural a noului motor care va avea capacitatea cilindrice de 3.8 litri, datorita alezajului de 102 mm si cursei de 77.5 mm.
Motorul A91 va beneficia de un set de pistoane cu masa redusa, iar puterea dezvoltata va fi de aproximativ 430
CP, fata de cei 415
CP livrati de vechiul motor.
Via | AutoBlog
Comentarii (0)